(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOLUN SONU GÖRÜNÜYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOLUN SONU GÖRÜNÜYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli kalem, Eserin her zaman olduğu gibi güzel ve demini almış bir şiir.Biz de bu güzel şiirini okuyor ve kutluyoruz, yalansız, riyasız. Gönlüne, ömrüne bereket, Kaleminin mürekkebi hiç kurumasın, ilham perileri ayrılmasın yanından, yalnız bırakmasın bir ömür seni.Bu şiir vesilesiyle seni, sonsuzluğun sahibine emanet ediyor,sağlıkla sağlıcakla kalasın diyorum.
sevgili oğlum. çok güzel bir şiirdi.aslında kendini bilen rabbini bilir cümlesini hiç unutmamak lazım.yolun sonu her zaman görünüyor ama malesef bazı dangozlar bunun farkında değiller.hayatta yaşanan güzellikler şatafatlar her zaman insanların hoşuna gitmiştir.aslında çok yanlış.yarın bir gün toprağın altına girince münker ve nekir gelince ne yapacağız bakalım.Allah sonumuzu hayır etsin.kutluyorum şiirini puanım tam.selamlar.
ah be kardeşim. Bizim doğduğumuz andan itibaren o yolun sonu görünmeye başlıyorda biz nedense o sona dönüp bakmıyoruz. çünkü işimize gelmiyor. dünya hoşumuza gidiyor. kandırıyor ya bizi cicili bicili şeylerle. hepsini gerçek sanıyoruz. ne zamanki o toprağa giriyoruz, anlıyoruzki, dünya yalan, herşey yalan. ama olan oluyor, son pişmanlık fayda vermiyor. Yolun sonunu gören, basiretli yüreklerimiz olsun. YÜREKTEN KUTLADIM SİZİ KARDEŞİM. TEBRİK VE SAYGIMLA