(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTMUŞŞUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTMUŞŞUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
malesefki aynen anlattığın gibi arkadasım acı; bir o kadarda üzücüdür ayrılıklar.... unutulamaz gezilen yerler ve sokaklar.... aslında şu çok onemlidir bence mutlu olunan mutlu gecen zaman arasıdır baki kalan sevgiler değilmidirki o anları unutturmayan yürekte sıcacık kalan bizlere şiir yazdıran askın göz yasları... siiriniz çok hos duyguları oldukça akıcı hissettiriyor bizlere tbrk ederim.........
unutmak, hiç sevmemişsin demektir... unutmak, sevmeyi benimsememiş demektir... unutmak kendini tanımamak demektir... ey sevgili! ben seni nasıl unuturum; bu kendime olan saygısızlığım olmaz mı?.. -sevmeyi amaç edinmiş; kendisi için değil, sevdiğini mutlu etmek için seven yüreklere helal olsun!..
unutulamaz gezilen yerler ve sokaklar.... aslında şu çok onemlidir bence mutlu olunan mutlu gecen zaman arasıdır baki kalan sevgiler değilmidirki o anları unutturmayan yürekte sıcacık kalan bizlere şiir yazdıran askın göz yasları...
siiriniz çok hos duyguları oldukça akıcı hissettiriyor bizlere tbrk ederim.........