Hasret penceremde bekledim seni Bir gün döneceksin elbet Saçların beyaz,dizlerin tutmaz Yorgun yıllar işlemiş yüzünü Ellerin toprak kokuyor Sırtında hala yüklü yüreğim Zamanı çalan zamanda Artık çok geç Bekleyen aşkım ve ben,feleğe yenik Hasret penceremde,bak Artık perdeler inik.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Perdeler İnik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Perdeler İnik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hasret penceremde bekledim seni Bir gün döneceksin elbet Saçların beyaz,dizlerin tutmaz Yorgun yıllar işlemiş yüzünü Ellerin toprak kokuyor Sırtında hala yüklü yüreğim Zamanı çalan zamanda Artık çok geç Bekleyen aşkım ve ben,feleğe yenik Hasret penceremde,bak Artık perdeler inik.
şairem, üstadem;
inmesin perdeleriniz. varolsun güzel dizeleriniz. yüreğinize sağlık çooooooooooook güzel
Hasret penceremde bekledim seni Bir gün döneceksin elbet Saçların beyaz,dizlerin tutmaz Yorgun yıllar işlemiş yüzünü Ellerin toprak kokuyor Sırtında hala yüklü yüreğim Zamanı çalan zamanda Artık çok geç Bekleyen aşkım ve ben,feleğe yenik Hasret penceremde,bak Artık perdeler inik.