Daha yapmadan şöyle alım çalım Niçin yaratıldık? Ona bakalım Yoksa bırakmaz bizi kriz, bunalım -Silkinerek doğrulalım çabucak -Gün gelecek; herkes, toprak olacak.
Kulak vermez misin, Hak ne buyurdu? Bırak artık; Laz’ı, Çerkez’i, Kürd’ü Hep birlikte kurmadık mı bu yurdu? -En sonunda bu kavga son bulacak -Gün gelecek; herkes, toprak olacak.
Sürmez ki bu devran ilânihaye Biter elbet ömür denen sermaye Allah’a kul olmaksa asıl gaye -Vakit yok, bir nefeslik oturacak -Gün gelecek; herkes, toprak olacak.
Ne firavunlar kaldı ne de Nemrut Çalıp çırptı da ne götürdü haydut? İsrafil bekleyip dururken komut -Kır ki dümeni alabanda sancak -Gün gelecek; herkes, toprak olacak.
Harç donunca ne iş yapacak mala? Belli değil; kim şehzade, kim lala Kim dinler ki seni sona bir kala -Halil, zamanı mı boş bakınacak? -Gün gelecek; herkes, toprak olacak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gün Gelecek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gün Gelecek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
asrın Köroğlu'sudur Halil hocam
yine mısralar esmiş gürlemiş
tebriklerrrrrrrr