(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yangin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yangin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk ve sevdanın yürekte yer bularak aleve dönüşmesi ve ardından bir kore dönüşerek insanın içini yakmaya başlaması aslında hoş bir duygunun ifadesidir diye düşünüyorum Hafize Hanım. Çünkü böylesi durumları sadece ve sadece yaşayanlar ve hissedenler anlar. Dilerim aşk ve sevda alevi herkesin yüreğini sürekli olmasada arada bir sarsın. Kutlarım sizi, elinize ve yüreğinize sağlık güzel ve anlamlı bir şiir olmuş.
S.KARTAL tarafından 3/5/2008 8:49:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
>>>>>>>>>>>>>>>>>> B İ R D E M E T !... ********************* MEVSİMLERDEN İLKBAHAR ! DIŞARDA YAĞMUR YAĞAR İKİ MART ; GÜNSE PAZAR , MİSAFİR GELDİ AHMET!.. SİTEDE NE YOK NE VAR ŞAİRLER NELER YAZAR, ŞÖYLE ATTIK BİR NAZAR, HER SAYFADA BEREKET... KİMİSİNDE COŞKULAR KİMİSİNDE İNTİZAR KOKLADIM AZAR AZAR... ŞİİRLERDEN BİR DEMET; <<<<<<<<<<<<<<<<<< Tebrik ederim...Sizi de beklerim...
S.KARTAL tarafından 3/5/2008 8:49:53 AM zamanında düzenlenmiştir.