(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevmek, gucenmemektir. Sevmek sevgililerin hicbir sozune uzulmemeyi ogrenmek demektir. Sevgilinin olum hancerine bile hayır dememektir sevmek. Onun vurusuna, onun tokadına alınmamaktir, sevgiliden gelen her hareketi ve her sozu kabullenmektir. Ihanetlere, hainliklere bile uzulmemektir. Sevgiliden gelen öl emrine bile ölürüm diyebilmektir. Kendi elleriyle kalbini bir bıcak ucuna koymaktir sevmek. Sevmek olmektir.
yüreğinin aktığı kadar sev. sevebildiğimiz kadar insanız çünkü
Şair olunmaz,şair dogulur derler.ben 32 yaşındayim.ortaokuldan beri şiir yazıyorum. şiir gercekten duygunun kelimelere akması galiba. şunu söyleyecegim<ŞAİR SEVDİGİNİ KORKUSUZCA HAYKIRABİLENDİR> SEVGİYLE KAL.
evet ,şair doğulur.Şair kime denir bunun cevabını tartışmak gerekir.Ben kendime şair demiyorum.Ama şair sadece şiirlerinde sadece sevgiyi işlemez,Şiir bir yaşamdır,şiir duyguların kelimelrle örülmesidir.Yaşamda sadece sevgi yok,yaşamda nefret,acı,mutluluk,keder... gibi olgular da var.Ben yaşanmışlıklarımdan çıkarmam.Bazen bazı duyguları var hissederim..
Bir gün olur ya ;çıkarsan karşıma utanmadan,sıkılmadan Gözlerimin içine bakıpta , o tatlı maziyi görmek istersen ,çekinmeden Bir de titreyen sesimin sevgi dolu heycanını duymak istersen Sevgiye dair tüm nefretimi kusacağım ,içten içten
Sevgi sana olan güvenimdi,bahar çiçekleri arasında Sevgi seninle toprağa karışmış bir tohumda yüreğimde Sevgi sendin,sevgi bendim,sevgi bir olmaktı ruhumumuzun derinliklerinde, Sevgiye dair şimdi bak ne kaldı,acı bir yalan,nefret kokan gözlerim
millet sevgi ekmeye çalışır siz sevgili şair bu ne nefret bazıları diliyle bazıları gözleriyle bazıları elleriyle siz siz olun sevgi ekin ki sevgi biçin sevgili şair sevgiler...
yüreğinin aktığı kadar sev. sevebildiğimiz kadar insanız çünkü
güzel bir paylaşımdı tebrikler hocam
aramıza hoşgeldiniz..
sevgilerimle