(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESKİ VE YENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESKİ VE YENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ilık,ılık eser, meltem rüzgarı, Okşar durur, sarı siyah saçları, Nev baharın, bağrındaydı o deniz, Parlatırdır, sahillerde taşları.
Hülyalara dalıp gittim, o yerde, Karşımdaki deniz, bana bakmakta, Özlem beni, sahiline çekerde, Gözlerim ıslak, geçmişe dalmakta.
Yalnızlığım, dertlendirir ağlatır, Biri geldi, benden dertli anlatır, Bahar yağmurları, yağar ıslatır, Taze toprak yosun kokar, orada.
Bir çift geldi, otururlar banklarda, Ar namus yok, ulu orta öpüşür, Böyle değildi, eski zamanlarda, Biri görse, kan dökülür dövüşür.
Erken geldik, yaşamadık bunları, Korkardık bizler, ana babamızdan, Bunlarmış, Allah’ın şanslı kulları, Eskiden dayak yerdik halkımızdan
"Sen sahildesin... Sen bir parktasın... Sen duygularını doya doya yaşamaktasın... Dertlenişin özlemdendir. Suskunsun belki ama Sen çoktan dalgaların sesiyle Şiir olmuş haykırmaktasın." Saygılarımla. Sağ ve sağlıcakla kal.
Onlar eskide kaldı herhalde üstadım . Artık duvar örülmüyor bahçelerin etrafına PERFORJE moda İçi gösteren demir parmaklıklara diyorlar perforje diye üstadım İçimiz gözüküyor içimiz artık
Bir çift geldi, otururlar banklarda, Ar namus yok, ulu orta öpüşür, Böyle değildi, eski zamanlarda, Biri görse, kan dökülür dövüşür. Tebrik ederim üstat beğeni ile okudum. saygılarımla
mutlu kal