(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEYSEL KARANİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEYSEL KARANİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne düşmekle kalmayıp gönüllere düşmesi dileklerimle kutlarım.
Adaş seslendirme yükünün ucundan tutmama müsaade eder misin lütfen. Gönüllü hizmet teklif ediyorum zira hizmetin ganimeti ümmete edilmiş olacağından şahsen bir sakınca görmüyorum.
Ses Oldukları sayfama ekliyorum indir değerlendir beğenirsen kullan. Fonu ayıklamak hiçte kolay olmadı. 24 saat içinde silerim zira site ile bir sorun çıkabilir.
İlerisi için bilgi paylaşımı özelden devam edebiliriz arzu edersen eğer. Saygılar
yüreğin varolsun..islam aleminin en eğerli yüzüdür Veysel Karani..o annesinin sevdasında ve hürmetindeydi ne mutlu bir erkişi ne bahtı mübarek sahabe ... iki kere gitti ikisinde de nasip olmadı, lakin cenneti satın aldı dini imanı ...Rabbim herkese öyle bir oğul nasip eylesin .. anne ve babaya saygılı.....tebrik ediyorum..selam ve muhabbetle esen kalınız.
SEVGİLİ OĞLUM.BÖYLE BİR DEĞERLİ KİŞİNİN HAYATINI YAZDIĞIN İÇİN SENİ TEBRİK EDİYORUM.İÇİM TİTREDİ OKURKEN.ACABA ANASINA BU KADAR BAĞLI VAR MIDIR ŞU ANDA YERYÜZÜNDE.HİÇ ZANNETMİYORUM.NE GÜZEL BİR SEVGİ NE GÜZEL BAĞLILIK AMA O NU GÖREMEDİ.NEYSE SONUNDA HIRKASI NASİP OLDU.ALLAH KERKESE BÖYLE EVLATLAR NASİP ETSİN.ÇOK DA GÜZEL OKUMUŞUN.FONDAKİ VEYSEL KARANİ İLAHİSİYLE ÇOK GÜZEL UYUŞMUŞ.ÇOK GÜZELDİ,ÇOK GÜZEL.SELAMLAR.
Tebrik ederim
Başarıların daim olsun.
Selam ve dua ile.