(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FUTBOL MU KALDI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FUTBOL MU KALDI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Paylaşılan bir şiiri okuruz ve şiiri beğenmişsek beğenimizi belirterek, hatta vasat bulmuşsak bile şairin emeğine saygı duyarak, TEBRİK EDERİZ. VE, GEÇERİZ BİR BAŞKA ŞİİRE... (ŞİİRLERDEKİ SESLENDİRMELER DE HOŞNUTLUK VERİYORSA KEYİFLE DİNLERİZ) Buradaki şair dostlar görüyorum ki, tebrik etmek ile YORUM YAPMAYI aynı mütalaa ediyorlar. Oysa ŞİİRDE YORUM YAPMAK DETAYLI BİR ÇALIŞMADIR VE KONUYA İYİCE VAKIF OLABİLENLERİN YAPABİLECEĞİ BİR İŞTİR.Ben o aşamada bir birikime vakıf değilim... LÜTFEN SİZ DOSTLARIM ŞİİRLERİNİZİN ALTINA YAZDIKLARIMI ŞİİRİNİZİ YORUMLAMAK OLARAK DEĞİL DE, TEBRİK ETMEK OLARAK ALGILAYINIZ VE AYNI TEBRİK ETME CÜMLELERİ KULLANDIĞIM İÇİN GEREKSİZ YORUMLAR YAPMAYINIZ. BENDENİZ ŞİİR OKUMAYI ÇOK SEVİYORUM VE HATTA GÜZEL OLDUĞUNU GÖRDÜĞÜM ŞİİRLERİ SESLENDİRİLMİŞSE DİNLEMEYİ DE SEVİYORUM. SİZİN GÜZEL ŞİİRLERİNİZİ DE OKUMA FIRSATI BULDUĞUM İÇİN ÇOK MUTLU OLUYORUM. SAYGILAR...
(NOT: BU PAYLAŞIMIM ZATİALİNİZLE DOĞRUDAN İLGİLİ OLNMAYIP GENEL BİR İZAHATA DAİRDİR)