(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜZEL DİLİMİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜZEL DİLİMİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umut yaşam enerjisi Dille artar sinerjisi Türkçemiz en hünerlisi Egemenlik tacı verir ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dizelerde yine açmış gizemli çiçekler... Şiire bolca alkış ve şaire tebrikler...
Özellikle hece şiirlerinde dilimizin ne kadar zengin ve mükemmel olduğunu bir kez daha anlıyorum. Zaten bilimsel olarak da kanıtlanmış Türkçe dünyanın en zengin 4.dili... Teşekkürler, tebrikler.
çok güzel bir şiir okudum sayenizde çok teşekkürler...tebrikler..bu arada bir dostumuzun şiirine yazdığınız yorumda sizin de 2 evladınızın olduğunu ve birinin de Hacettepe'de okuduğunu belirtmişsiniz...benim de oğlum Hacettepe Fizik Mühendisliği 2.sınıfta..Allah sonlarını hayırlı eyler inşallah...kızlarınıza da başarılar dilerim efendim.benim kızım ise şu anda ÖSS için hazırlanıyor..hayırlısı cümleden diyelim artık.....sevgi ve saygımla...selamlar...
oktayzerrin tarafından 3/1/2008 1:38:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gaf yapanlar zaten belli Hem melek hem şeytan dilli Uzun kollu uzun elli Ellere el açıverir
Aşık Aktaş çek dilinden Çektiğini dök dilinden Az mı çektin sen gülünden Tadı tuzu kaçıverir...
kutlarım çok anlamlı bir o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi... çok beğendim keyif aldım paylaşım için teşekürler :) emeğine,yüreğine sağlık. . . tır dolusu sevgiler:)