Ey sevgili ! Gözlerime sen indiğinden beri Bütün kızılderili tamtamları yüreğimde çalınır Ve cellatlar baltalarını Bir bir indirirler aykırı düşünen beynime beynime Savurur beni bütün rüzgârlar herdem mahallene Ruhumun bir ucu deli dolu akan kızılırmağa çivilenir Kaos hâkim olur bütün tenime Şiddetin ta kendisi olurum yokluğunda kendime Kurduğum,kuracağım yeni cümleler Her dediğim şekle girer… Anla ! Sensizlik yıkımdır bu gönüle. … Ey sevgili ! Ne zaman görsem seni, Kabuğu soyulmuş bir mandalin utangaçlığında Ve çaresizliğindeyim Kemiksiz bakışların beni bu hale getiren Usulca sızar yanağımdan aşağı utangaçlığım İçimdeki sessizliğim iç çeker nefeslerimde … Ey sevgili ! Gör ! Ve beni al, sar ! Sıkı sıkı bastır gül koynuna Öp,kokla ! Masum bir çocuk gibi süreyim göğsüne başımı Ve kaldırıp gözlerimi takılayım gözlerindeki O sıcacık sevgi dolu bakışlara Al avuçlarının arasına yüzümü Erit beni sevginin baş döndüren güzelliğinde ! Seveceksen böyle buram buram aşk kokan Tebessümlerinde gonca güller sarkan bir sevgiyle sev ! Döndür başımı ! Zaten alıp,hapsettin beni kendinde Ben gönüllü kölenim Hadi ,çık gel yanıma şimdi ! Sana gökkuşağı renklerinde kazaklar alacağım: Her renkten İçim gibi cıvıl cıvıl olacaksın Ve sonra Bütün sabahlara burcu burcu senli kokularla uyanacağım Lepiskâ saçlarını okşayıp, Elimin tersini yüzünde usulca gezdireceğim Ve eğilip,ateş kızılı dudaklarında Bir daha bir daha bir daha eriyeceğim. Havalar hiç solmayacak, Güneş hiç eksilmeyecek penceremizden Deniz kokacak dört bir yanı evimizin Balkonumuzda meltem dans edecek tenlerimizle Şiirler soluyacak Şiirler yazacağız maviye dâir Aşk aşk bakan gözlerin açtıracak çiçeklerimizi dört mevsim Mutluluk bizimle anılacak Bizimle yaşayacak … Ey sevgili ! Sen, Benim kemiklerime işleyenim İliklerimde üreyenim Sen ! Bahar yüzlü yosmam Sözlerim sarı düğmeler gibi sallanacak hep rüzgârlarda Varsın sallansın ! Ve bir orman nefes alsın ciğerlerimde Senin kokunu barındıran bir orman… … Ah sevgili ah ! Senin gibisi bir daha gelmez ömrüme Gelmesin de, İstemem !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...SENİN GİBİSİ BİR DAHA GELMEZ ÖMRÜME... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...SENİN GİBİSİ BİR DAHA GELMEZ ÖMRÜME... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli hocam; Ellerinize yüreğinize sağlık, çok güzel çok harika bir şiir, yazan kaleminizi yazdıran değerli yüreğinizi tebrik eder can-ı gönülden kutlarım. Yürek sesiniz hiç susmasın ilhamınız bol olsun. Sevgi ve muhabbetle...
Ey sevgili ! Sen, Benim kemiklerime işleyenim İliklerimde üreyenim Sen ! Bahar yüzlü yosmam
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; HARİKA...... ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA