(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir vakit şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir vakit şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairin iç gündeminde felsefe yatıyor; olaylar dengeliyor düşünceleri. Düşünüyorum da, Şair soyut söylemlere daha bir dalsa mı? İçindeki fırtına dışından daha görkemli geldi bana. Çok saygımla.
Bu şiirine yorum yapmamışım. Körlük işte ne yaparsın. :) :) :) Yorumlarıma verdiğin güzel yanıtlar için de çok teşekkür ederim benim şair yürekli, yetenekli oğluşuuummmm! Şiirlerini çok sevdim. İnşallah birgün herkesin tanıdığı, usta bir şair olursun canım.
sizi anlatan yazıyı okudum üzüldüm mü bilmem henüz çok gençsiniz sanırım ilk aşkınız sizi terk etmiş bu kadar üzülmeye değermi bilmem hele bir ünüversiteyi kazanın okuyun daha ne aşklar yaşarsınız once okul derim hayatınızı kurtarın bi saygımlasınız
büyüyorum şimdi bir avuç kederle kanayan yüreğimin yeşerttiği vahalardayım bata çıka yürüyorum sabaha karşı günbatımında ölümü beklemek için tebrik ederim güzeldi kaleminiz daim olsun saygılar...
Her gece ölümü bekleyip gün ile tekrar doğmak... biraz karamsar ama yumurta içten kırılırsa can bulur dışarıdan kırılırsa son içten kırmak lazım güzeldi tebrikler...
yüreğinize sağlık ablacım ama eksik bi şey varsa veya düzeltmem gereken bi yer söyleyiniz kendimi geliştirmek istiyorum ve söyledikleriniz için minnettarım.
Muhammet kardeşim kalemine yüreğine saglık güzel bir yürek sesi ama ölüm seninkadar genç kardeşlerime yakıştıramadıgım son Allah uzun ömür versin kardeşim kutladım kalemini selam cve dualarla sayğılar
Düşünüyorum da, Şair soyut söylemlere daha bir dalsa mı?
İçindeki fırtına dışından daha görkemli geldi bana.
Çok saygımla.