(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZGÜR SANIYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZGÜR SANIYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sadece kadınlara veya tamamına mal etmek veya sadece açık saçık giyenlere mal etmek biraz ağır olur ustam kendini bilmeyenler taşımayanlar diyelim.........))) Kutluyorum _________________________________________________Selamlar
Özgürlükden kasıt açıklık saçıklık kendini teşhir etmek değil ki Böyle anlayanlarda varsa kafaları mı kalın... Baya kızğın bir anınızda zehir zemberek yazmışsınız... Vallahi çoğu mısralar kavga da bile denmez
Eşe saygı ise karşılıklı erkeklerde kaldımı sanal denilen illetli yerdeki canım laflarını eşlere bir kere derler mi ? Acaba saygılı davranmayan saygıyı hak eder mi ?
Hata tek taraflı asla değildir... Namus kavramı edep kavramı kadının ziynetidir. Ama bu erkekler içinde geçerlidir...
buda başını örtüp KIZIMA Belli değil yaşantından durumun Farkın bir tek başındaki yazma mı? Gizli durur kalpte zinhar gururun Farkın bir tek başındaki yazma mı?
Açık giyer âlem görsün bedeni Olunurmuş sanki böyle medeni Taklit midir benzemenin nedeni? Farkın bir tek başındaki yazma mı?
Caka satar zengin fakir demeden Milyar harcar komşu lokma yemeden Ne anlar ki yeni fistan yamadan Farkın bir tek başındaki yazma mı?
Balayında havaide dolanır Yoksul görse mide kalkar bulanır Porşesi var yenisine sulanır Farkın bir tek başındaki yazma mı?
Evi saray küçük gelir beğenmez Geçmişini hatırlayıp değinmez Günahına pişman olup uğunmaz Farkın bir tek başındaki yazma mı?
Sofrasında bin bir çeşit nevale Akrabayı ele etmiş havale Pişti oynar yapıştırır bir vale Farkın bir tek başındaki yazma mı?
Sanal âlem geçilmiyor sorandan Alımlıdır açık saçık durandan Ayet bilmez okumaz ki Kur’an’dan Farkın bir tek başındaki yazma mı?
Fiiline iman güzel yansısın Ölüm gelir haber etmez ansızın Hayat bir tek, ‘’HAY’’ olanın sonsuzun Farkın bir tek başındaki yazma mı?
Bozkır düşün toprak cümle sonumuz Salih olsun amelimiz yönümüz Açık etsin Rabbim hayra önümüz Farkın bir tek başındaki yazma mı? Adnan Sivri 24.12.2012
ben sizin yüreğinizi biliyorum :( yaşın yanında kuruda yanıyor malesef şiir bir duygu selidir . Heleki en çok unutulan erkek olsun kadın olsun onuda dünyaya bir ana getirdi.
Açıklamalarınız için ayrıca teşekkür ederim.Afoluncak inanın bir şey yok ben yine kaleminizin takipçisiyim :) Bu sefer acaba yine sataşma var mı diye daha mı çok takip etsem ne diyede düşündüm hani :))))
asla ve asla kadını yermek kadına saygısızlık gibi bir niyetim yok. zaten öylede yazılmadı. asıl benim kastım kadının onurunu ayaklar altında gezdiren kadınlara.. degilse önceki şiirlerimde okursanız kadının hak katında erkekle eşit oldugunu herkesin bu dünyada sınavda oldugunu yazan şiirlerim var.. ve daha eski başını örtüpte açık diye alay ettikleri kadını savunan şiirlerimde var..
benim kastım tekrar edeyim kadınlık onurunu ayaklarda çiğneten kadınlara söz getirten lere.. sanalda ki erkek tiplerine gelince haklısınız nice kadın gördüm başına üşümüş birçok erkek methiyeler diziyorlar eşlerine tek kelime etmezken
nica kadın gördüm erkek lerin sataşmalarından sarkıntılıklarından şikayetçi
kadın olmak erkek olmaktan zor bu dünyada en azından şu günümüzde
özgürlük açıklık demek değildir ama hayayı, edebi sadece kapalılarda aramayın, nice kadın gördüm ki... çok aşağılayıcı dizeler hiç beğenmedim. Ve sabaha kadar oturan kadınlardan birisi okudu yazdığınızı.
Anlattığınız gibi kadınlarda var ama
kadın da erkekle aynı haklara sahip
ve özgür olmalı.
Özgürlük deyince yanlış anlaşılmamalı.
Elbette sorumluluk gerektiren görevleri var
kadın erkek diye ayrım yapmadan.
tebrikler,
selâmlar..