(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şah damarı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şah damarı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BENCE ATAİSTLİKLE HİÇ BİR ALAKASI YOK BU ŞİRİN....BU DÜNYADAN DEĞİLDE ŞAİRİM ÖTEKİ DÜNYADAN BİR ALLAH SÖZÜ GİBİ YAZMIŞ ....... KUTLUYORUM KENDİSİNİ.......ŞAİRİMİ .... LAKİN KISA KESMESE....ANLAM DEĞİŞMEYECEK FAKAT OKUNUŞ VE KULAK DOLGUNLUĞU KAZANACAKTI ŞİİRİNİZ AMA ANLAM İTİBARI İLE İKİ CÜMLE ÇOK ŞEY İFADE ETMİŞ...
kısa bir süre önce başka bir sitede bir yazı okumuştum.. ordan hatırladığım kadarıyla; Kur'ân-ı Kerîm'de de geçen ---Andolsun ki biz her kavme Allah'a ibadet edin. Tâgûta kulluk etmekten kaçının diye (tebliğat yapması için) bir peygamber göndermişizdir---hükmü beyan buyurulmuştur. insanları islama davet etmek kuşkusuz SALİH bir AMELDİR.
Bütün peygamberler de kavimlerine: ""Bu tebliğimiz karşılığında sizden hiçbir ücret istemiyoruz. Bizim ücretimiz Allahû Teâla (cc)'ya aittir""diyerek, zihinlerde meydana gelebilecek şüpheleri gidermeye gayret etmişlerdir.
sanırım ben sizi anladım..
ayrıca eklemek istediğim birşey daha var bu konuyla ilgili.. İslâm ûleması bu konuda hassasiyet göstermiştir. Vaaz eden (tebliğde bulunan) kimsenin, insanlardan kendi nefsi için bir şey talep etmesi helâl değildir. Zira bu durumda, tebliğ sebebiyle dünya menfaati elde etme vardır ..
biraz uzun oldu ama anlamayan arkadaşlar içinde yardımcı olabileceğini düşünüyorum söylediklerimin.. saygılar..
aradaki ayet... güzel.. ama neresi kazanmak kaybetmek biraz daha açık olsaydı.. ve şiirin ismi olan şah damarı bu şiirde neresi şahdamarı.. aslen konu olarak güzel bişey seçmişiniz ama çok eksik kalmış bana göre daha açık olabilirdi.. yada kazanmak ve kaybetmeyi biraz daha açıklayabilir yada peygamberlerin mücadelesini biraz daha açabilirdiniz..yinede emeğe saygı duyarım..saygılarımla..
Yüreğinize sağlık,çok güzel kısa ve öz tebrikler şair
Saygılar...
Ahmet YILMAZ