(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
:( DAHA YAŞIN ON DOKUZ :( şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
:( DAHA YAŞIN ON DOKUZ :( şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mutluluğu bulacaksın iyileşeceksin umudumuz senli yarınlar güzel yürek sonuna kadar inancım iyi olman için hep dualarım seninle tek dileğimiz iyileşmen *
Kutlarım bu anlamlı şiirinizi ve duyarlı yüreğinizi meydanlarda demokrasiden kadın haklarından ödün vermezler ama öbür taraftan hiç yok yere hayatının bahrındayken böylesine kıyarlar çok acı Acılı ailesine baş sağlığı dilerim
Töre denilen anlamsız kurallar... İnsan ahlakına da dinlere de aykırı olsa da... Ne çiçekleri soldurdu. Ve halen soldurmaya devam ediyor... Yazık... Kızımızın Allah yardımcısı olsun. Ona kıyanlar Allah'tan bulsun.
Offff Şebnem. Vahşet sınır tanımıyor hayır tanımayacak da. Gerçekten akıl almaz. Duyarlı yüreğine sağlık canım. İnşallah iyileştiğini öğrendiğimiz gün yeni şiirler yazarız mutluluğa dair. Sevgilerimle canım...
SEVGİLİ YAVRUM.ÜLKEMİZDE BU CAHİLLER VAR OLDUKÇA CANİLER DE VAR OLACAKTIR.KATLİN ADINI TÖRE DİYE İSİMLENDİREN SAPKINLARIN YAPTIKLARININ SONUCU İŞTE BU.ALLAH ONLARI YOK ETSİN.O GÜZELİM KIZI VURAN ELLER KIRILSIN ,YOK OLSUN. İNŞALLAH KISA ZAMANDA İYİLEŞİR DE SUÇLULAR DA CEZALARINI BULURLAR.ÇOK DUYGULU BİR ŞİİRDİ.ÜZÜLDÜM VE DUYGULANDIM TEKRAR.KUTLUYORUM ŞİİRİNİ PUANIM TAM, SELAMLAR.