(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*.* AŞK ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*.* AŞK ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani biber koyulur ya yemeklere... Ağzımızı yaksın, canımız acısın diye... Ama kendi arzumuzla... Aşk da böyle birşey olmalı... Herkes bu acıya kendi arzusuyla katlanır.
AŞK köledir, ESİRİ olmaz... AŞK ölümdür, TABUTU olmaz... AŞK fakirdir, EKMEĞİ olmaz... AŞK beterdir, HALDEN anlamaz... AŞK delidir, DENGESİ olmaz... AŞK kömürdür, KÜLÜ bulunmaz... AŞK bestedir, KALEMİ susmaz...AŞK oynaktır, YERİNDE durmaz... AŞK misafirdir, KAPIDA tutulmaz...AŞK çöldür, SERAPI olmaz... AŞK ummandır, DENİZİ olmaz...... AŞK ...GERÇEKTİR , SAHTESİ OLMAZ.
AŞK her şeydir aşksız hiç bir olmaz aşk versa sende varsın aşkm yoksa eğer bu dünyaa boş boş boş.... deeğrli şaairem kutluyorum kalemi saygılarımla esen kalın
SEVGİLİ YAVRUM, BİR AŞKIN ÖZELLİKLERİNİ NE GÜZEL ANLATMIŞSIN. YALNIZ AŞKLAR ASLA YARIM KALMASIN. YARIM KALAN AŞKLAR, İNSANA ÇOK ACI ÇEKTİRİRLER YAVRUM. KUTLARIM ŞİİRİNİ. PUANIM TAM , SELAMLAR.
Çok şey ve bizi bizden alan ya da pek çok olguyu bize katan. Aslımız, gerçeğimiz, var olan ve yok olan pek çok parça ve uzanırken o kıvrımlı yol sonsuzluğa ve içimizdeki o öz yoğrulurken bunca bilinmezle...
Aşk ızdıraptır, aşk hüzündür sonu mutlak gözyaşıyla biten trajik bir olgudur....... Yüreğine sağlık,kutluyorum kalemini _________________________________________________Selamlar
Özlem Demirkaya &*.*&