Bir ömür koşuyor insan Koştukça varacağı yeri bilmezmiş gibi Canhıraş doludizgin veryansın koşuyor işte Zaman yetmiyor adımlarına Nice mekanlar eskiyor pörsüyor O koşuyor kaçınılmaz hakikatine Durmayı kalmayı susmayı düşünmeden Donmadan kanmadan koşuyor Harlanıyor haylanıyor hazlanıyor Hoşlanıyor yer yer haşlanıyor azalanıyor Yetmiyor yetinmiyor yerinmiyor Koşuyor adımlarını sakınmadan Koştukça hızlanıyor hırslanıyor Vakti tüketmeyi tükenmeyi göze alarak Aklının erdiği kalbinin yettiği her menzile Bir bir uğrak verip en sona Aklın ermediği kalbin tatmadığı Nihai haline varmak için koşuyor işte.
En muannit kalbimle susuyorum Hak vaki olup hakikat meydanı kurulanadeğin Ve velakin tüm şehlalıklarımın Tüm haksızlıklarımın hücceti olan yaşamışlığım Etimden kemiğimden kazınıp Hilkatime dönenedeğin Susuyorum ve var gücümle içimin en üçralarına kadar tövbe ediyorum Artık sıcağın soğuğun ılımanlığın adamı değilim.
Ölsün bitsin dinsin diye dert Uçtan uca sildim varlığını mutluluğun Umudun ukdelerini körledim Maviye olan hıncımı bilenip Yarın diye söylenegelen maziyi hiddetle reddettim Baktığımda kendi kendine çareli herkimseyi Söktüm mecrasından Ben benim diyebilenin aklından çıkıp Rüyasındaki kılığına büründüm Çok uzun zaman önce ölmüştüm Hiç doğmamış gibi olsaydım eğer Yaşamayı göze almaksızın Susardım. Suç mahallinde bulunmaz Bir azap yurduna da konmazdım
Mislince mutlu olanın yahut Kavlince muzdarip sayılanın içinden geçer Baharın da hazanın da cümle kelimeleri Kuşlar şarkı söyler çiçekler ıtırlanır Hatırlıyorum ağaçların yaprakları gazellenirken bile hepsi dimdik ayaktadır Hayat içiyle dışıyla neyse onu yaşar Kendine saldıran fırtınalara yangınlara Ve içinde debelenen insanlara rağmen İşte bu yüzden hep göresim gelir o renkleri O akıp gelen sesleri duyup söyleyesim gelir
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Muannit Kalbimle Susu-yorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Muannit Kalbimle Susu-yorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sözcüklerden mütevellit bir matrix... İsim ve harften geçip mahiyete ulaşma cehdine yormuş kendini Şair... Ne ki; alem-i misaldesin imdi. Yakine geldinse; mahiyet kalacak çıplak... Haydi hakkımızda hayırlısı... Çok saygımla elbet.
deniz_tayanç tarafından 5/17/2015 8:10:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
İsim ve harften geçip mahiyete ulaşma cehdine yormuş kendini Şair...
Ne ki; alem-i misaldesin imdi.
Yakine geldinse; mahiyet kalacak çıplak...
Haydi hakkımızda hayırlısı...
Çok saygımla elbet.
deniz_tayanç tarafından 5/17/2015 8:10:18 PM zamanında düzenlenmiştir.