Ikına sıkına sustum Bir işin işgüzarı olmanın hikmetini Sual eyleyeni alkışladım Şimdi dinine imanına dair söz peydahcısı Körlere sağırlara beyinsizlere soruyorum Allah hangi zalimin hedefine razılık göstermiş Zulmün hangisi için yol açmış Yöntem vahyetmiş?
Hırsızlar cumhuriyetinin ahlaksız vatandaşlarını Aklı cin kalbi serhoş bu ahaliyi Hangi dinin kitabıyla böyle yaptınız Soru-yorum
Şimdi haklılığın gücü olmayan Bu hatırlı Allahsızlığın rahlesini açanı Ve dahi göz yumup kulak tıkayıp Aklını susturanı hiddetle kınıyorum Cennette olmayan her şey batıldır Biline...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cennette Olmayan Herşey Batıldır! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cennette Olmayan Herşey Batıldır! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
neden taptılar putlara ta yüz yıllar öncesinden neden yeşermedi lavlardan sonra toprak neden satıldı tüm kudsiyet kime kimden nedenle bu kadar uvuz olsaydı namus meryem dogururmuydu isa yı.
kim sattı sathı mahalini pervazsızca kaç kuruşa gitti, neler vaad edilirken ALLAHIN buyrgu varken açıkça kim kandırdı namuslu namussuzları
neden teslim ettiler üç paraya namusu neden ögretmedi ögretenenler namusun ekmek oldugunu neden sildi tarihler vatanın kurtuluşunu kör ve sagır doğurdular milleti.
bulundukları yer ALLAHIN emrettiği yer degilmi demezmi YARADAN ibadet et kıyma cana namusa cehennemliktir yerleri hainlerin gitmek için can atarlar cennet dururkn cehennem
VALLAHI VARDIR ALLAHI VAAD ETTİĞİ YER BİLLAHİ vardır cehennm
Çok saygımla.
deniz_tayanç tarafından 5/12/2015 1:31:50 PM zamanında düzenlenmiştir.