NOT: CANIM DOSTUM; İYİ Kİ VARSIN.. İYİ Kİ DOĞDUN .. İYİ Kİ DOSTUMSUN .. İYİ Kİ ARKADAŞIMSIN .. SENİNLE 5 BUCUK SENE Mİ DEVİRDİM ... VE HALA DEVAM ETMEKTE .. BEN SENİN DOSTUN OLDUĞUM İÇİN MUTLUYUM. HER NE OLURSA OLSUN BEN YANINDA OLACAĞIMA SÖZ VERİYORUM .. YILMADAN, BIKMADAN, USANMADAN SANA ŞİİR YAZMAK İSTEDİM.. SIRF SEN MUTLU OL DİYE. SEN BENİM İÇİN HER ZAMAN ÖZELSİN HEP DE ÖYLE KALACAKSIN .. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN GÜNEŞİM .. NİCE GÜZEL YAŞLAR HEP SENİNLE VE SEVDİKLERİNLE OLSUN DİLERİM ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİNE BİR SEN DOĞDU ( 14 ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİNE BİR SEN DOĞDU ( 14 ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susup mumların yandığı an severek okudum bu güzel dizeleri Kutluyorum kalemini Yüreğine sağlık _________________________________________Saygılar selamlar
ŞEBNEM, CANIM HEP TAKDİR ETMİŞİMDİR BU GÜZEL DOSTLUĞUNUZU VE HEP DE GURUR DUYARIM SİZİNLE. GÜZEL YÜREKLERİNİZE SAĞLIK VE BİRLİKTELİĞİNİZ BİR ÖMÜR DAİM ETSİN İNŞALLAH. BİR KARDEŞİM VAR İKEN SAYENİZDE İKİ PIRIL PIRIL KIZ KARDEŞE SAHİP OLDUM. İKİNİZİ DE SEVİYORUM TÜM YÜREĞİMLE. VAR OLUN SİZ. TÜM SEVGİMLE CANIM, CANLARIM...
CAN ABLAM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ALLAH RAZI OLSUN.. EVET O BENİM CAN DOSTUM VE GÜNEŞİM.. ONUN MUTLULUĞU BENİM MUTLULUĞUM .. SIRDAŞIM HER ŞEYİM .. TEK KALEM DOSTUM .. TANIDIĞIM EN HASSAS CANIM O ..
Güneşim beni çok mutlu ettin tam 14 bahar şiiriyle yüreğime estin öylesine büyük mutluluktu ki bende her şiirin benim güneşim oldu kalbime yeniden doğdu ben senin şiirlerinle şuan yeniden doğdum iyi ki doğmuşuz Şebom bir ömür boyu yanındayım =)
Her yanan mum yüreğimi aydınlatan rengarenk ışıklarla dolu dolu yansıyan benim güneşim *
Ne güzel Dilekler Dostluk İnsanın hayatında ki en değerli varlığı Keşke kıymet bilinse Ama siz bunu gösteriyorsunuz Saygı duymamak elde değil Mutlu olur inşallah Saygılarımla
Kutluyorum kalemini
Yüreğine sağlık
_________________________________________Saygılar selamlar