Bir kalbi muhabbet yurt edinmişse İşte Rabbimizin emin kıldığı cennet dediği yer orasıdır Her canlının güven içinde var olduğu yer Muhabbet olarak yaşayabildiği kalptir Kabe de orasıdır mescit de orasıdır cennet dahi oradır Allah ın salat için çağırdığı hakiki mescit oradır Dünya ile ilgili alışverişi kesip Koşmamız gereken yer oradır..
İyiliğin ibresini kımıldatan her masumiyet Şiiri şaha kaldıran kamçıdır Ve şiiri olan hiç kimse asla yenilmeyecek Kalbi kahraman olandır Uzak sebeplerin gömülü olduğu Herşeyin bir yarın höyüğün de olduğunu Ancak yarına erişip eşeleyen bilecektir Ve ancak o söyleyip susacaktır Bize düşen bana değili bulmaksa Bu hikmetin hilkatini anlayanadeğin Her doğan güneşin iffetiyle izzetlenip Zahmete katlanıp yaşayabilmektir...
Kimi güzellik der eğilir Kimi ürkmüştür korkmuştur bükülür Yamulur kimi de kırk kez bir menfaatin hükmü için Kendini sakladığı yerden çıkarır Kimi kibirlidir körelir kalbini Kimi kimsesizim der yitirir iklimini Kim kimse öyle yaşar işte Ama eğilmiş ama bükülmüş ama yamulmuş Bir damla su olduğunu Bir avuç toprak olacağını bilerek Ama hep unutarak yaşar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşamak İhtimalleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşamak İhtimalleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.