(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖZLERİ ancak şimdi görme olanağı bulabildim. Gözler...gözler...her güzelliğin başlangıç noktası değil mi? Gözleri olupta gönül gözü olmayanlara sözüm yok. Alkışlar senin için.
Vay be... Hayran kalmamak mümkün değil bu dizelere... En açık,en net ve en kısa yoldan durum anlatılmış bu şiirde,zaten önemli olan da bunu başarabilmek değil midir... Ellerinize ve yüreğinize sağlık... Ayrıca da gözlerinize tabi :)
Gözler asla yaşlanmazlar, Gözler asla yalan söylemezler deriz ama yürek soğumaya başladıktan sonra da gözleri karşımızdakine doğrudan muhatap bırakırız ...
ellerimizde titrek dokunuşlar saçlarımıza düşse de aklar çok fazla gelse de yaşadığımız acılar bizi yıpratsa da geçen yıllar
gözlerime bak sevgili onlar asla yaşlanmayacaklar --------------------------------------------- EVET, VE HEP BAHARLAR DİLİYORUM GÜL YÜREĞİNİZE.. YÜREĞİNİZDEKİ BU GÜZELLİK HİÇ SOLMASIN TEBRİKLER KALEMİNE.. SEVGİLERLE..
ellerimizde titrek dokunuşlar saçlarımıza düşse de aklar çok fazla gelse de yaşadığımız acılar bizi yıpratsa da geçen yıllar tebrik ederim saygılarımla.
insanların yüzlerinde kırışıklıklar,saçlarında aklar,ellerinde titremeler varsın olsun...bunlar çok doğal şeyler...yeterki o titremeler,o aklar,o kırışıklıklar yüreklerinde olmasın...
gözler ise yaşlanmaz dediğiniz gibi...zamanla kısık kısık baksa da etrafa insanı her zaman yansıtır...iyi yönünüde kötü yönünüde verir ortaya;tabi ki bakmayı bilenlere...insanlar zamanla her şeylerini yenilemek isterler nedense...bunun adil olma kavramıyla uzaktan yakından alakası yok...insan 17 sinde 20 sinde sevebiliyorsa bir insanı;yaş ilerlediğinde de duygular kalıcı olabilmeli...kuru bir güzellik bir ömrü paylaşabilmeye yetmez ki...her zaman sulak olabilen bir yürekse yeter her şeye...
insan çok nankör bir yaratıktır...ne yazık ki...tbrklr...
onlar asla yaşlanmayacaklar
Gözlerime bak sevgili orda sen varsın ,her noktasında rengin her tonunda yalnız sen ,sen oldukça gözlerimde ben hiç ölmem sevgili diyesim geldi
tebrikler can çok güzeldi