ne zamanölüme teğet geçer isem çocukluğum gelir aklıma ve anılar peşpeşe yuvarlanır döner durur topaç gibi...
düzensizliğin içinde düzen tutmak acıları, işkenceleri, hapishaneleri ayrılıkları, ihanetleri zordur bu ülkede unutmak; çiçeği burnunda hevesler, hortumlu fırtınalardan geçer yaprak yaprak dökülür umutlar...
değil mi ki öncelikle insan kendisi için yaşar(!) ’gemisini kurtaran kaptan’ iç denizlerde sürekli alabora; ne beklenir böyle hayattan?!
o yüzen sevdim daha çok sonsuz boşluğunu uzayın içimizde iç, düşümüzde düş kırıkları; boynumuz büküldü, eğildi şevkin, umudun çarpık çurpuk teneke kutu gibi yamultulduğu bu dünya bana göre değildi...
yaşamak varken kardeşkardeş ecelsiz ölümler ile çöreklendi koynumuzda acı sürekli gözü yaşlı ana bacı; koşumlanmış atların sırtında bir şaklatan vardır kırbacı!..
yoldur bu, hayat yolu doludizgin atlar, filler şahlar dökülen nal, yıkılan tahtlar bir siyah, bir beyaz; atlar atlar...
bir selâ okunur sabahın seherinde, bir çocuk topaç çevirir an gelir devrilir, düzenin düzensizliği kalır her şey darmadağın yerli yerinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ATLAR ATLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ATLAR ATLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şaban hocam yine kaleminizden etkileyici bir şiir okudum her daim kalitesinden taviz vermeyen şiirlerin şairine yine en kalbi hislerimle tebriklerimi yolluyorum hem de en afilisinden
Yüreğine kalemine sağlık
Kutluyorum
_______________________________________Selamlar