Yokken sen... Yine de sendeydim ben. Saatlerle konuştuk, beklerken seni. Yüreğimin o en ince zarına kadar, Sen dolu hislerle bekledim gelişini.. Sana dair tebessümlerle düşündüm ... Sen kokan bir dolu kelime, Hiç yalnız bırakmadı beni!...
Gece oldu yine... Şiirlerinle, kulaklarımın bayramını mübarek ettim.. Yüreğim; aşk harçlıklarından, Hediyeler aldı kendine, Sana benzeyen gülücüklerden...
Uyumadan önce yine "iyi geceler"dedim sana.. Duydun mu?... Uykudan uyanacak kadar susayıp, Uyanmak gibi kurudu yine boğazım, özleminle... Yüzünün o en sevdiğim gamzesine dokundum da Yutkundum su niyetine... Sonra bir yıldıza el salladım, Ellerimi, ellerine getirsin diye!...
.................................................................Ali Emir.. Mart 2015.. İstanbul
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜZÜNÜN EN SEVDİGİM GAMZESİNE DOKUNDUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜZÜNÜN EN SEVDİGİM GAMZESİNE DOKUNDUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ali ağabey hem siteye hoş geldin hem de gönlümüze güzellikler getirdin..bu şiir o kadar yürekten ki..her mısrasında bir samimiyet ve gözyaşı...şiirin ruhundan kocaman bir yürek çıkıyor ortaya..sevda, hasret böyle güzel anlatılabilirdi ancak... Son şiirime ses olduğun için biliyorum..senin yorumun o kadar güzel ki.. seslendirne eklediginde şiir kemalata ermiş olacak... ..selam ve saygımla ağabey...
Sevgili Mürsel'im hoş yüreğine hoş buldum. Sevda menbaı olan yüreklere hoş buldum. Ses olabiliyorsam hala sevda dolu yüreklere ne mutlu bana... İnşaallah en kısa zamanda da seslendirmesini gerçekleştireceğim... Ama senin hasret kokan şiirlerine ses vermek beni daha da mutlu ediyor. Selam ve Duamla...
Son şiirime ses olduğun için biliyorum..senin yorumun o kadar güzel ki.. seslendirne eklediginde şiir kemalata ermiş olacak...
..selam ve saygımla ağabey...