ne kadar şehirde yaşasak da robinson değiliz vida lazım cıvata lazım aç da yaşanmaz gıda lazım taş devrinde değiliz ki geyik mi avlayalım olsak bile yüzü keskin taş lazım
kalkıp gittik şehre alış veriş etmeye polis çıkmasın mı önümüze
-İyi günler, ehliyet ruhsat lütfen...
"Ehliyet var, ruhsat var, başımızda kask da var anasını satayım, korkacak ne var..."
-buyur -hımmm sigorta yok, muayene geçmiş -eee? -bağlayacağız
"Motorsiklet ulan bu, dört çeker cip mi? Hem de ne Japon ne Alman; halis muhlis Çinli..."
yapmayın polis beyler topsuz olur tüfeksiz olur ama köroğlu atsız olmaz elinizi eteğinizi öpem lütfen bağlamayın
-Peki baba, bu kıyağı unutma. Karşıda sigortacı var, gidip orada sigortayı yaptır. Fenni muayene için bir hafta müsaade sana. Şimdi şurayı imzala. Bir de TC kimlik numaranı ver. Bu, bir haftalık izin belgesidir; başka yerde çıkarsa karşına biz gibi kargalar onlara gösterirsin. Bu da ceza fişi... -Ceza da mı yazdınız? -Mecbur... -Kaç para? -Yüz yetmiş altı lira... "Ceza yüz yetmiş altı lira, sigorta yüz kırk bir lira, muayene için kaç alırlar belli değil... Hay sizin ananıza avradınıza..." -Pardon babalık, bişey mi dedin? -Yok bişey evlat, size demedim..."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yok Bişey şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yok Bişey şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.