Beni asla affetmeyeceğini biliyorum Senin kalbini kırdım onuda biliyorum Ne olur afet beni. Böyle olmasını istemezdim. İçinde tufanlar koptu ama, Olması gereken oldu. İlerletemiyorduk bu ilişkiyi, olmuyordu, yapamıyorduk. Belki de hep benim yüzümden oldu her şey. Neyse ki artık, ne sen üzüleceksin, ne de ben. Ağlamak yok, acı çekmek yok. Sen yoluna, ben yoluma, bundan sonra. Hayatında mutluluklar dileyerek, ayrılıyorum senden. Seni unutmayacağımı bil yeter. Sen de beni unutma olur mu? HOŞ ÇAKAL.
15/03/2007 02:30 /perşembe.
Şebnem Örs
NOT: KALBİM SENİNLE.... HOŞ ÇAKAL. BU ŞİİRİN BİR HİKAYESİ YOK ASLINDA. AMA ŞÖYLE ANLATAYIM. BİRBİRİNİ SEVEN İKİ GENCİN ÖYKÜSÜ BU. HER ŞEYİN SEVGİ OLMADIĞINI ANLADILAR. VE BİR KARAR VERMEK ZORUNDALARDI. OLMASI GEREK OLDU VE... BİTTİ....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*.* BENİ UNUTMA .. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*.* BENİ UNUTMA .. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli KALEMDEN,her zaman ki tadında, deminde ve güzelliğinde bir eser. Kutlarım yürekten yalansız,riyasız,hilafsız. Gönlün abad olsun hem de huzurla dolsun. Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal
her şiirin hikayesi olmaz ki zaten yavrum.o anda yürekten gelen duygular,şiirin kahramanına yaşatır olayları.zaten sevgi karşılıklı değilse yerinde kesilmesi lazım.boşuna yürütmek için çabalamaya da gerek yok.yoksa işler daha çok çatallaşıyor. kahramanın işi zamanında bırakarak en güzelini yapmış.yürekler yansa da ,bir gün mutlaka küllenecektir. kutlarım şiiri selamlar yavrum.
Ne kadar güzel...
İnsan sevdiğinin kendisiyle olmasa bile mutluluğunu dilemeli...