Uçurumun kenarındayken tuttun ellerimden Çaresizce çırpınışlarımı fark ettin benim Derin bir ölümuykusuna yatmak üzereyken ben Sevmelerin beni hayata döndürdü CAN Sevgisiz kalan bu kalbi sevdin delicesine CAN.
Şimdi bu kalp seninle çok mutlu Tanımış senin gibi güzel yüreği Paylaşamayacak kadar çok seven bir tanesini Haykırırcasına dökmüş içindeki..... SENİ SEVİYORUM kelimesini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*.* BENİ .. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*.* BENİ .. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi bu kalp seninle çok mutlu Tanımış senin gibi güzel yüreği Paylaşamayacak kadar çok seven bir tanesini Haykırırcasına dökmüş içindeki..... SENİ SEVİYORUM kelimesini...
seven yüreğinin sevdiğine çarpan kalbini okumak ve seni böylesi güzellikleri tadarken görmek ne mutlu bana canımsın...
ömürlük olsun fanide baki olsun sev sevil gönlünce bakışların aşk koksun can...
mutlu oluyorum sizleri böyle görünce... tebrıklerimle can
oooo çok güzel bir şiir.yüreğinin derinliklerindeki sevgi pınarlarından fışkırmış,duygu dolu dizelerdi.çok güzel bir cümle...seni seviyorum....şiir çok güzeldi.kutlarım ,selamlar yavrum.
mühteşem bir eser yüreğinizden akan duygularınızı şiirinizde okumak çok güzel üstadım saygılarımla selamlıyorum kaleminiz hep daaim olsun hoşcakalın AŞK İLE...