(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kar olup başıma yağsan da küsmem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kar olup başıma yağsan da küsmem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerinize yüreğinize sağlık çok güzel çok harika bir şiir tebrik eder can-ı gönülden kutlarım yazan kaleminizi yazdıran değerli yüreğinizi yürek sesiniz hiç susmasın ilhamınız bol olsun selam ve saygılarımla...
Ben bu adamıda.., Bu adamın şiirlerinide seviyorum vesselam.. Yazan kaleminde, yazdıran yüreğinde dert keder görmesin şair kardeşim.. ____________ Selamlarım ve dua'larımla..
merhaba kardeşim.Sevgi ile nefret arasında çok ince bir çizgi vardır. Birisinden nefret ediyorsanız ve bir gün onu yenemeyeceğinizi anladığınız zaman onu sevmeye başlarsınız. Ve yine birisini seviyorsanız ve bir gün onu yenebileceğinizi düşündüğünüz zaman ondan nefret etmeye başlarsınız. sizde şiirinizde bunu anlatmışsınız ve ne yaparsa yapsın ondan vazgeçmiyeceğinizi anlatmışsınız. çok güzel ve anlamlı bir şiirdi kutlarım,selamlar.
Tesekkurler. 😍