Kırık beyaz bir sayfa, Üzerinde poster yüzler Ve hüzünlerle çevrili yürekler… Aldırış etme onlara ! Gir cennetime ! Havva’m ol ! Ateşime su ol ! Söndür beni ! Sev beni olabildiğince çok ! Ayıplarımı hapset mahzenlerine ! İlk yalan düştüğünde sol omzumdan aşağı, Alıp,yuvarla onu uçurumdan aşağıya Kendi kalabalıklığıma aldandığımda kendini hatırlat bana ! Unutma ! Ben,Keskin’de bir dut ağacıyım Sende bir deli orman Ben,Keskin’de tek katlı bir evim Şehrinde gökdelen… Cem et beni sende ! Saçının ışıltısına düğümle Gözlerinin kahve rengine bağla ! Balkonunun demirine mandalla beni ! İzin verme içimin duvarlarının ardına çekilmeme Kulağımın arkasında gizli olan küfürlerime de dokun ara sıra Ey sevgili ! İzninle,yaşadığın şehri sığdırmak istiyorum el çantama, Ama hüzünlü Eylülleri dışarıda bırakacağım Hadi ! Çabuk ol lütfen ! 5 çayına yetişmeliyiz Atla terkime !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...BEŞ ÇAYI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...BEŞ ÇAYI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; HER ZAMANKİ TADINDAYDI USTAM..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
HER ZAMANKİ TADINDAYDI USTAM..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK .
SELAM VE SAYGIMLA