(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MASKELİ AVUNTULAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MASKELİ AVUNTULAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Dostum, Şeker tadında bir şiir okudum yine senden ama:"Korkusuzca yüzüşler/Sevgi kolonisi gülüşler/Dizilişler;güzellik zinciri" bu dizeler bana yetti. Kalemin eğilmesin.
Maskeli baloda,yüzleri maskeli ,gülüşleri,aşkları,dostlukları ,kısacı her şeyi sahte insanları ne güzel anlatmışsınız..Kendi şiirimi paylaşmak istedim sizinle,iblisin ne kadar başarılı olduğunuda sizin şiirinizde gördüm....Tebrikler..
Sahte gülüşler aldım bugün karaborsadan İhtiyacı olanlara sattım tam on katına Kazandıklarımı sahte aşklara yatırdım Onları da aşk acısı çekenlere sattım Umutsuzluklarıyla pazarlıklar yaptım
Gün batımı ziyaretine gittim İblis tarafından tutsak ruhumun En pahalı armağanlar sunsam da Geri vermedi onu bana Belki yarın dedi iblis Daha çok sahte gülüşler,aşklar Sahte mutluluklar ve dostluklar Satarsan çık karşıma Parada istemem armağanda
"Hayat bir maskeli balo" ilk duyduğumdaki kadar tepki vermiyorum artık . Çünkü biliyorumki hayat bir oyunun perdesi ve bizler birer oyuncu..Herşeyi yok sayıyoruz benliğimize ruhumuza ödeyeceğimiz diyetleri düşünmeden. Bilmiyoruzki en büyük diyet bundan sonra başlıyor. O zaman maske takmaya vakit bile bulamayacağız.
ten rengi bile maskelendi....saygılar hocam.