Bir bölük turna olduk ayrıldık bir katardan Hiç hayır gelirmiki çalışmayıp yatandan Hiçmi örnek almadın mazideki atandan Hayır gelirmi sandın seni pula satandan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYIR GELİRMİ SANDIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYIR GELİRMİ SANDIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel bir dörtlüktü kardeşim. kadir kıymet bilmeyenlerle hiç bir zaman haşır neşir olmayacaksın.boş oturanın ,boş kafası olanlarla hele hiç.tebrik ediyorum.selamlar.
Teşekkür ederim ilginize. Bizler ekran okuyucu adlı özel bir konuşma programıyla bilgisayar kullanabiliyoruz. Durumumu sayfamda belirttim ama çok yeni olduğum için farkedilmemiş olabilir.
Belki farketmişsinizdir. Ben görme engelliyim ve sitede dolaşmam hayli zor oluyor. Ekranda sizlerin önüne seriliveren sayfanın hemen tamamı benim için zorlu bir yol. Herkese yetişemiyorum. Ben de çareyi sayfama koyduğum yazılarıma yorum yapan değerli şairlerimizi favori listeme almakta buldum. Şiiriniz yayınladığınız anda bildirim olarak geliyor ve bana kolaylık sağlıyor bu. Hele onca yorumun arasında kendiminkini bulmanın ve sizin yazdığınız cevaba erişmenin zorluğunu anlatamam. Yine de herşeye değer inanın. Keşke herkes sağlam organlarının kıymetini bilebilse.
__________________________ saygılarımla selamlar