Biliyorum senin için bana gelen yol kapalı ah sevgili ah yine mi fallara kaldık?!
Ama yüreğim her zaman sana açık şimdi türkü zamanı `Al bohçanı yol/a/çık! `
Ben her zaman vakitsiz düşlerin acı gülüşlerin sevdasını çekerim baştan/kara yazılmış sevdam karasevdaların adamıyım karabulutlar arasında yağmur, şimşek, rüzgâr bak nasıl anlıyorsun ya hepsi birarada bakalım gün nasıl maviye döner?
BÖLÜM:2 ________
SAĞANAK BİR TÜRKÜ ____________________________
Bana gelen yol kapalı Sen bana saptın sapalı Her yol ayrılığa çıkar Ben sana taptım tapalı
Açıl desem açılır mı Saçıl desem saçılır mı Salkımsöğüt geçilir mi Ben sana baktım bakalı
Her yol gide gide biter Can da bedeni terkeder Kavuşmazsak ne farkeder Aşk cennet baktım bakalı
Her an için düşümde ol Baharımda kışımda ol Çağlayıp akışımda ol Aklıma taktım takalı
Gül yüzünde gül yaprağı Çekiyor beni toprağı Yazı kurak kış kırağı Sevdayla aktım akalı
Görüyorsun bu suç benim Sensin benim tek sevenim Mahşere dek yanar tenim Güneşe çıktım çıkalı
Uzak elin yaban gülü Dağ lalesi mor sümbülü Yetmez sana aşkın dili Çakmağı çaktın çakalı
Sen öyle bir ateş yaktın Beni ta güneşe attın Ay oldun göklerde yattın Yüzüne baktım bakalı
Yine aşkın dile geldi Coştu yürek sele geldi Saçlarında tele geldi Türküler yaktım yakalı
Vurdum saza perde perde Hani kırık teller nerde Düşünceden düşmüş yerde Sazıma taktım takalı
Aşk derdi bu kadar zor mu Hasretin alev mi kor mu Hiç aklına gelmiyor mu Sevdana battım batalı
Ne saz ne de söz yetmez ki Söylenecek söz bitmez ki Hayâlin gözden gitmez ki Düşünle yattım yatalı
Kalem elde gül bebeğin Sen ağlama gül bebeğim Sevimlisin kelebeğim Bahara çıktın çıkalı
Üç gün ömür dert eyleme Sözlerini sert eyleme Arka dönüp sırt eyleme Kâlbimi yaktın yakalı
Aktaş sana bir can versin Aşkla şevk heyecan versin Gönüller murada ersin Ben arşa çıktım çıkalı...
BÖLÜM :3 ________
BİRAZ MOLA ____________________________
Dinle sevgili açıkça ifade edeyim güzel olan her şeyin karşısında aydınlık ve sıcaklık kaplar yüreğimi sen ve ben yuva kurma deminde değiliz sahibiyim zaten bir yuvanın birini dağıttım üstelik sen de dağıttın bir yuva yabancı değil bu yüzden duygular çok zor, ayrılıp yeni düzen tutmalar bana nasıl davranacağını en iyi sen bilirsin ama ben bazen sonuna dek açıyorum yüreğimi sana fırtınalar estiriyorum, ama benim zararımdan en iyi sen kollarsın kendini ben eser geçerim sevda rüzgârıyla kırmak için en körpe dallarını seçerim o nedenle beni doluya alma, boşa da yorma...
Nedense sana sevgi besledim hep içimdesin sevdirdin kendini bana çok elimde değil açıyorum yüreğimi sonuna kadar ve orada hep özel yerin var ister git ister gir kâlbime otur sorgu sual yok sana ama yaşam boyu mutlu olmanı dilerim ben sana kocaman bir güneş armağan ediyorum yakar eritir akıtır ama sıcaklık hep iyidir soğuktan çünkü su ateşin içinden akar bak mağmaya bak göğe yağmur şimşek iç içe sen de benim için öylesin...
En doğal yanıyla insanın insana duyduğu sevgi bu aşk bu güzellik bu ... sil gözlerimi bak ateş kendi kendini söndürür suyunu kendine döndürür şimdi düşlere dal ben kaçıyorum ama buradayım sen de bir çay iç dinle beni dinlen sevgili çıkmadan bu uzun yola derin bir nefes al; şimdi bana biraz mola...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SERVİNAZ ÜÇLEMESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SERVİNAZ ÜÇLEMESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili ustam; büyük keyif aldım, emeğinize, yüreğinize sağlık, Bu çok hoş, çok eğlenceli ve çok ama çok güzel eserinizi bizlerle paylaştığınız için size teşekkür ediyor, sevgi, saygı ve selamlarımı sunuyorum. Esen kalın…
hele benim tarzım 2.bölüme bittim doğrusu...
kutluyorum...selam ve saygılar sunuyorum.