Kül rengi gecelerde boğuldu gençliğim İsyanımı yazdığım duvarlar Yok artık...
Geceler doğacak fırtınaya gebe Ufukta kara görünmüyor... Devasa Okyanuslar damla gıyabında Gölgemi çiğnettim kara postallara Bayrağımın direğine tırmandı Yüreği pıtırlı bok böcekleri ...
Dağlarıma kar değil kurşun yağmada Güneşli günlerim göz yaşlarına yazılı Hain failler cirit atmada sokaklarımda Kozası kelebeğe düşman Çoban sırtı kepenek yırtık... Kuzularım kınasını kefenine koymada Ana yüreği çaresizliğe feryat Sonu gelmez oldu karanlığın hey hat...
Dimağ perdeleri gündüzden kapalı Sevdalara rehin düştü.. Bir hançer ki yüreklere sapalı.. Çıkarmaya kahin düştü..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çınar Kökü Kurtları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çınar Kökü Kurtları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dimağ perdeleri gündüzden kapalı Sevdalara rehin düştü.. Bir hançer ki yüreklere sapalı.. Çıkarmaya kahin düştü.. *********************************** büsbütün bir şiirdi yine her zaman olduğu gibi.Yüreğine sağlık.**********
Dağlarıma kar değil kurşun yağmada Güneşli günlerim göz yaşlarına yazılı Hain failler cirit atmada sokaklarımda Kozası kelebeğe düşman Çoban sırtı kepenek yırtık... Kuzularım kınasını kefenine koymada Ana yüreği çaresizliğe feryat Sonu gelmez oldu karanlığın hey hat kalemin daim olsun kardeşim.çok güzel dizelerdi.okumak zevk verdi.düşündürdü.sevgiyle
Çınar kökü kurtları Eritmede asrımı Nasırlanmış dertlerle Uyumanın sırasımı... + Her şey bu dörtlükte; Uyanmanın zamanı geldi diyor. Can dostumu candan kutlarım.
İsyanımı yazdığım duvarlar
Yok artık... SEMİH SENİ YÜREKTEN KUTLUYORUM TEBRİK EDİYORUM SENİ GÖREMİYORUM ÜZÜLÜYORUM