(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EŞ-ŞEHİD şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EŞ-ŞEHİD şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir beyit ne kadar çok düşündürebilir ki insanı diyerek derin derin daldım gittim. Heleki Gülesen'im yorumuyla dahada bir derdest oldum. Kutluyorum kaleminizi yüreğinize sağlık Saygılarımla
Ne kadar güzel bir şiirdi değerli kardeşim.Allah'ın 99 isminden birisi olan ismi şerifi çok anlamlı ve büyük bir isim.Allahın bütün esmasını ezberlememiz ve devamlı vird edip okumak gerekir.çok güzel bir şiirdi.Allahın selamı üzerimizden eksik olmasın inşaallah.Aminnn.Kutlarım ,puanım tam.selamlarımla .
Kâlu belâ, insanların, Yüce Allah’ın birliğini ikrar, Rablığını tasdik ettikleri vakittir. Elest bezmi, bu anlaşmanın yapıldığı toplantıdır. Allahu Tealâ, kıyamete kadar gelecek bütün insanların ruhları ve baba sulbündeki zerreleriyle bir anlaşma yapmıştır. Bu anlaşma, Kur’an-ı Hakim’de şöyle anlatılır: “Ey Rasulüm! Onlara o vakti hatırlat, hani Rabbin, Ademoğullarından, bellerinden zürriyetlerini çıkardı, onları kendi nefislerine şahit tutarak: Ben sizin Rabbiniz değil miyim? dedi. Onlar da: Evet, sen bizim Rabbimizsin dediler. (Onlarla birlikte Biz ve meleklerimiz buna) şahitlik ettik ki, kıyamet günü: Biz bundan gafildik, haberimiz yoktu demeyesiniz. Yahut, bizden önce babalarımız Allah’a ortak koştu, biz de onlardan sonra gelen bir nesildik; onların izinden gittik. Batıla dalanların yüzünden bizi helak mi edeceksin? şeklinde küfrünüze mazeret ileri sürmeyesiniz diye böyle yaptık.” (A’raf/172-173)
Bizler yaratılırken, Rabbimize inanacağımıza dair ona söz verdiğimiz o alem de ,inançlı Müslüman olaraktan dünyaya geldik ki..çok şükür...Dünya kan ağlıyor. Türkmenistan -Orta doğu ..çoluk çocuk bu vahşetin içinde ...Rabbim tecelli edecek elbet... süresini bekliyor...eninde sonunda dönüşümüz ona ..cennet ve cehennem onun ve o dolduracağı kullarını biliyor...çok şükür ki Türkiyeyi de bir orta doğuya çevirmek istediler, Rabbim korudu...İnşallah İslam Türkiye'nin sancaktarlığında dünyaya Allahın izniyle sahip çıkacaktır..Rabbim devletmize zeval vermesin..namert insanları 99 sıfatının yüzü suyu hürmetine kendi kuyularında boğsun...
saygılar sunuyorum...