Okuduğunuz şiir 24.2.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Susarsınız
Yine sahnede yenilgi Münadiler akortsuz renklerle susuyor Cümle kapısında hırlıyor cin Herşey ne çok günah Ne çok üşüyorum kendimden Sen bize efendi ol diyen kendimden Yoruldu kelimelerim İçimle dışım arasında ki mesafe Bitmeyecek bu dünya nefesiyle Kılı kırk eden düşünce(m) Kırk yıldır bir kıl kadar kıymet bulmadı Milletin mihveri değil doğru Doğrulamıyor İhlasla bir iyilik Bir iyilik mutluluk olamıyor bu yüzden Yine sahnede yenilgi Ben değilim kendim Sakıncalıyım nefsimden...
Ağırlığımca sevdiğim bir vaktin Salihası sayılacak kadar olsun diye adamlığım Hiçbir tembihin hergelesi olmadım Suyu bulandıran çaşıtlardı Aşkı galeyana getiren mutluluklar gibi Ben kendimden başka kendim olmadım Muskalı sevinçlerin maskesini düşürmek için İmanlı bir ben’i sürdüm zamanın mavzerine Kelebekliğin renkli sesi ben olmadım Kırılmanın gelişine dair ürperirken güzellikler Kimin mesafesi olmayı duydularsa O halin cenneti ben olmadım İzahı olacak bir yarın yokken eğnimde Hangi cüretle inandımsa aşka O aşkın giyilip kuşanılanı ben olmadım Müdafisi olduğu için gülümsenilen merhametin İçicisi hiç bir şehvetin tadına bakmadan Bir günah yapıcısı ben olmadım
İşte beni işaretleyen nefes bu olmalı Aklınca değil kalbince avunmalı Bir seferde her seferiliği başlatıp En iyi Allahı değil tek bir Allahı sunmalı Kanatlayıp merhamet uçurmalı Kalbimin göğüne nakaratlanmalı Türkülerin havarisi olup herdem Beni en çok benden korumalı...
Bir şeyin içini merak edersiniz açarsınız Kalbinizle birlikte görür Susarsınız Hayret ve taaccüple yahut haşyet ve endişeyle Tüm bildiklerinizden vazgeçip Allah der yine susarsınız Kelin körün kusuru olan her kusurlunun İnsan olduğunu anlarsınız Kendinize bir de böyle bakarsınız Susarsınız Satırlara sığdıramadığınız her neyse Bir ahın bir vahın içinden çıkar da Şaşırır kalırsınız Susarsınız Bir gözün yaşına bir de o gözün kurumuş yüreğine Dokunur gibi göğün yıldız kümelerine Sır der serden geçer Susarsınız Herşeyi başlatan bir şeyi ararsınız Anlatılamaz aşkların sarayların da ağırlar Sonra da ilk ağızdan kendi yalanınızı inanır Bu hainlik için içinizi k/susarsınız Ölümle söyleniverir hayat Bir sebebe binaen yaşadığınızı kale almadan Eliniz ermez ayağınız tutmaz olur da Canınız kesilir Susarsınız...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Susarsınız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Susarsınız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne yakışan bu güzel eseri ve onun sahibi sevgili ustamı kutluyorum, tebrikler... Emeğinize, yüreğinize sağlık. Sevgi, saygı ve selamlarımı sunuyorum. Hoşça kalın...