(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biz Çocukken... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biz Çocukken... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biz çocukken ne değildik ki top gibi yuvarlanır sokakları in cin ederdik korkmadan gece olsun gündüz olsun...
bıkmadan ve usanmadan oyun oynardık hayallarimizin üzerine...
biz çocukken ne değildik ki her şeyi merak eder daldan dala atlardık elma gibi armut gibi dışarıdaydık dışarıya taze meyveydik içimiz gibi temiz ve çoktuk avuçlarda...
ve adımlarımıza sevgiyi yaşamayı büyümeyi eklerdik içi içine sığmaz çocukluğumuzla saflığımız ve doğal halimizle konuşur tadını acısını yudumlardık afacanlığının masumluğunun ve bakmanın bir de kollarda solsuz akmanın... MESELCİ ............................... TEBRİKLER sevgi ve saygıyla ARZ EDERİM.
Biz çocukken Hep büyümek istedik Büyüyünce sokak lambalarından Kar izleyemeyeceğimizi nasıl bilebilirdik
Harika...Yüreğinize sağlık... Evet hep büyümeyi düşledik...sonra hayatın zorluklarıyla karşılaşınca yorulduk bunaldık ve bi şarkı tutturduk...Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler...Yılları geri vermiycekler ama biz içimizdeki çocuğu yaşatabiliriz... Tebrikler...
... Biz çocukken Güneşe bakar öyle severdik Işığımız parlardı; sevdikçe gülümserdik Biz çocukken Gözlerimizi kapar dilek tutardık yıldızlardan Hiçbiri gerçekleşmezdi, yine de hiç durmazdık Durmazdık, gözlerimizi kapardık... ...
Yüreğinize ve kaleminize sağlık efendim. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
Hep büyümek istedik
Büyüyünce sokak lambalarından
Kar izleyemeyeceğimizi nasıl bilebilirdik
Nasıl da unutur o büyükler bir zamanlar çocuk olduklarını ?
Güzel ve anlamlı bir şiirdi , kutlarım sizi , sevgilerimle ...........