Gençliğin baharında masum bir genç kız Kim bilir ne umutları vardı hayata dair Kim bilir ne hayalleri vardı aşka dair Belki de bir sevdiği vardı O gülen gözlerle baktığı..
İdeali; okuyup topluma faydalı olmak Psikolojisi bozulana yardımcı olmaktı Heyhat nereden bilebilirdi ki Böyle birileri katili olacak Uçan kanatlarını kıracak..
Annesinin gözünden sakındığı meleğini Vahşice katledip elinden aldı caniler Acıların en büyüğüne gark ettiler İflah olur mu artık o yürek.?
Masum bir melekti ÖZGECAN Kar tanesi gibi düştü kara toprağa Bir ÖZGE vardı,bir ÖZGE yok oldu Bütün vicdanlar ağladı Ailesi kan ağladı Melekler ağladı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Masum Bir Melekti ÖZGECAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Masum Bir Melekti ÖZGECAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vahşet bir olayla tanıdık Özgecan'ı .Yüreğimizde hissettik sevdiklerinin acısını , insan olduğumuzdan utandık , isyan ettik ,yazdık çizdik ve hayata kaldığımız yerden devam ettik , ateş düştüğü yeri yaktı .Duyarlı yüreğine tebrikler canım .Sevgilerimle
"Masum bir melekti ÖZGECAN Kar tanesi gibi düştü kara toprağa Bir ÖZGE vardı,bir ÖZGE yok oldu Bütün vicdanlar ağladı Ailesi kan ağladı Melekler ağladı..."
İnsancıl yüreğine selam olsun sevgili kardeşim. İnşallah bundan sonra kimse böylesine bir acı yaşamaz. Ailesine sabır ve başsağlığı dilerim. Saygımla.