Hayalin kapladı denizin maviliklerini Bir şal gibi çevreledi sudan omuzlarını Damla damla aktın zihnime Dev sarnıçlarda biriktirdim seni Gözümle çektiğim her kareyi. Saçların tüm dağınıklığıyla döküldü İstanbul boğazına Bakışlarının aksi şimdi sularda İnce, kibar parmakların Haliç’ten Eyüp’e uzanmakta Diğer elinle Yuşa’ya dayanmışsın Sadece şakağının üstündeki siyah beni Bir de içine sığdıramadığın Ben’i İliştirmiyor gözlerime Tanrı. Sifonunu çek diyorlar bu derin maviliklerin Nasıl çekeyim? Sular çekildiğinde dipsizliğe Toprağa oturmuş salın içinde Filmin en başından beri Göremediğini Bir bakışta Görüvereceksin Sal’ı Maviye kamufle bir şalı Elleri semaya kalkmış kolları Ve göreceksin ÖTEKİLERİ, Şalın içine sığınmış Beni pek tabii dudaklarıma yapışmış şakağındaki beni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAL VE DENİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAL VE DENİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Filmin en başından beri Göremediğini Bir bakışta Görüvereceksin Sal’ı Maviye kamufle bir şalı Elleri semaya kalkmış kolları Ve göreceksin ÖTEKİLERİ, Şalın içine sığınmış Beni pek tabii dudaklarıma yapışmış şakağındaki beni.
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Görülmeyeni göremezsen ;ötekiyle empati kuramazsan insan olma vasfın sıradanlaşarak küçülüyorsun.Özgün ve taze mazmunlu bir şiir olmuş.Tebrikler.