Vazgeçmem adaylığımdan Bilirim bana oy vermezler Ama yine de koyarım(!) inatçıyımdır bu konuda Koydukça koyarım Koymamazlık yapmam Koyduğum an 24 ayarım!
Sonuçlar geceyarısı belli olur Her zaman olduğu gibi Flâş, flâş, flâş: Büyük skandal Rezalet bir olay Dağ fare doğrurur Sistem bu, düzen bu Değişmez kolay kolay!
Öyle ya da böyle Oyum da belli boyum da Doyamıyorum koymaya Uyumadan onlar Girmeden yatağa Oylum oylum oyayım Gel bir daha koyayım!
Koymak bir hastalık Onlardan bana bulaştı Bulaşıcı mı bulaşıcı N/edir/neden Van’a ulaştı Onlar der ki bana ’manyak!’ Ben de derim onlara; Megalomanyak!
Dur bir daha koyayım da Nokta değil, virgül, Öyle ya da böyle İster ağla ister gül; Dünya Sevgililer Günü, Dünü unuttuk güne başladık Birini bitirip öbürküne başladık!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEÇİM SONUÇLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEÇİM SONUÇLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum kalemini
Yüreğine sağlık
___________________________________Saygılar selamlar