Şu an delik bir balon gibiyim Hayatım karışıyor havaya yavaş yavaş Tut beni ! Sıkıca tut parmaklarının arasında ! Bırakma ! Hiç bırakma ! Bilmiyorsun ama, Ben gene bu uzun geceyi sensiz geçirdim Yanık türküler söyledi lâl dudaklarım
Sâhi,söyler misin : Bu sessizliği, Bu sensizliği kim bıraktı gözlerime ? Kim düşürdü perçemimi alnımdan aşağı ? Kim astı kirpiklerime bu damlaları ? Kim !
Peki,beklediğim aydınlık neden girmez odama ?
Yokluğunda düşlerimdeki mavilerin rengi bile soldu Dev dalgalara dönen hasretin çarpa çarpa Param parça etti yüreğimi Büktü boyunlarını balkonumdaki kasımpatılarım bile Kanlı bir gül kokusunda şimdi duygularım Heyhât ! Yine sonbahar Yine hüzün yağıyor Yine üşüyor ellerim ve yüreğim Yine öyle acıyor ki sensizliğim Korkuyorum sessizliğimden Söyler misin ? Hıçkırıklarımın hakkını kim ödeyecek ?
Ah bu şiirler…bu melodiler… Çok doluyum bu gün ,çok… Ayni oranda hüzünlü ve özlem yüklüyüm Anlayacağın, zor taşıyorum kendimi Bırakma beni incinmişliğimde,kırılmışlığımda. Mesafeler zaten acıtıyor canımı Öyle acıyor ki bu ten ve bu yürek… Dinlediğim Türk Sanat Müzikleri bile Kesmiyor,kesemiyor özlemini Seninle açtım bu sevdanın gözlerini Seninle öğrendim yeniden yaşamayı Seninle yaşadım doyumsuz aşkı Anla ! Anla ve uzaklıkların canımı ne çok yaktığını düşün ! Düşün ve dön sevgilim Düşün ve dön !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...UZAKLIKLAR ACITIYOR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...UZAKLIKLAR ACITIYOR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.