Dedem, bahçe küreğini Sapının üstüne dikerdi Nişan alıp çekerdi tetiği; Küreği delip geçer ise mermi ’Bu silah faydalı!’ derdi...
’At, avrat, silah!’ diyen Bir milletin torunlarıyız, Kulak verirsek mazideki sese Kölesi göremez bizi kimse!
Silah, Allah’ın çok Kulunun yok olduğu yerde Dermandır onulmaz derde; Nerede o yiğitler Kuvva-i milliyeciler Efeler nerede?!
-II-
Gün gün kötüye gidiyor ülke Vurgun üstüne vurgun Soygun üstüne soygun, Herkes başına buyruk Beline bir silah takan Kral sanıyor kendini, Su katıp tatlı aşımıza Eşkiya kesiliyorlar başımıza?!
Başta bankalar takmıyor yasayı Haksız kazanç şişiriyor kasayı Gözleri yoksulun sofrasında Kahrolsun sömürgen patronlar Akıl mantık Artık cinnet noktasında!!!
En değerli bilim insanları Bir gecede intihar Kolay mı ölmek bu kadar, Bu kadar aptal mı bu adamlar Elbette burada bir b/it; Köstebek y/eniği var?
Söyleyin ağalar Niçin yasaları takmaz oldunuz Dağ taş tarumar, hazine talan Köpek osurdukça Ağzınızda başka bir yalan Ülkeyi yolum yolum yoldunuz, Bağrınızda delinmez Saban demiri mi var?!
Her kim iseniz bilin haddinizi Hangi mevkide olursanız olun Hak hukuk yok gibi davranmayın Yoksa ezilen de davranır Görürsünüz o zaman Kim nasıl, hangi dağda avlanır?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AT, AVRAT, SİLAH! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AT, AVRAT, SİLAH! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Refah düzeyi yüksek, yaşamı sosyalleştirilmiş, insanların yediği önünde yemediği ardında, edep adap dorukta, birlik beraberlik fışkırıyor dört bir yanımızdan.
Tek bir eksiğimiz vardı, o da oldu. Ak saray. Nankörlük etmeyelim bence ne dersiniz hocam?