(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAH SANA YÜREĞİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAH SANA YÜREĞİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Usta seven yürek yürek gözüyle görür sevdiceğini ne kahve ne mavi ne yeşil göze gerek yok deydiyse yürek yüreğe rabbim yüreğindeki özlemine kavuştursun emeğine bereket harika bir sesleniş saygılar
Ben sana demedim mi? Açma yüreğinin kapısını, Ağustos’ta kış yaşatır sana işte böyle, Ne ağlaman ne sızlanman fayda etmez,
Vah sana yüreğim, vah sana…
Sen sandığım şey belki benim yüreğimdi zira sevdiklerimize kendi yüreğimizin açtığı gözlerle bakarız, bir süre sonra ona aslında o olmayan anlamları yükleriz, zihin oyunlarımız ve kocaman yüreğimiz, aklımızla işbirliği yapıp, sahtenin gerçek olduğuna inanmamızı sağlar... sevilen de sevdiğimiz aslında kendi benimiz, kendi yüreğimizdir...Biliriz ki hiç kimse aslında sevmiyor,sevdiği kendi sevgi dolu yüreği üstad...
inanması tatlı bir yalandır bu aşk... sığınması keyifli bir limandır sadece...Beklersin ve bu bekleme boyunca, yaşadığın bütün iniş çıkışlara, mutluluk ve hayal kırıklıklarına rağmen sevgilindir o insan senin..."bitanem" demeden bir tanen olmuştur..."ben hayatım boyunca o'nu beklemişim zaten, az daha beklerim, ne olacak" dersin...Hatta bir ömür beklerim :( ama aslın da herşey yalandır,tüm bunları duysa, boş boş bakacaktır muhtemelen aşık olduğun kişi...Kimden bahsettiğini bile anlamayacaktır belki,düşünmek istemezsin bunu..."zaman kaybı" der birileri o'nun için...senin içinse en büyük kazançtır... tıkarsın kulaklarını... algılarını tıkarsın...Seversin deli divane,sonra birden, bir gün, bir şey veya biri, birileri açar gözlerini... sevgilin sandığının hikayesini sensiz çizmekte olduğunu, yokluğunu zerrece umursamadığını, onun için herhangi birinden öte bir anlamın olmadığını görürsün zira onun öncelikleri vardır ve sen onun yemekten sonra midesini bastırdığın ''tatlı'ısındır''... bakarsın ve görürsün bunu ve yerini üzülerek görürsün...
Sonrası malum; Egonu, gurununu ve mantığını, sakladığın çekmece köşesinden çıkartır, giyinir ve yoluna devam edersin....Aşk yoktur,hele mahşere taşınan aşk,trajı komik bir komedidir...Vah sana yüreğim vah.............
Yüreğine sağlık üstad,yine güzeldi....huzur yuldaşın olsun.....selam ve dua ile,saygılar......peri
Ben sana demedim mi yüreğim, Değer verme değersiz olursun, Sevda ile bakmasın kahve gözlerin, Bak şimdi görmezden gelinirsin,
Vah sana yüreğim, vah sana…
O kadar güzel ki anlatamam kalemin içinde bir anda kendimi gördüm vah ki bana vah Tebrikler güzel kaleme anlatılmak istenen o kadar net anlatılmış saygımla