Bodrum’dayım Yahşi koyunda Dalmışım iki mavi arasında Özledim mi ne İstanbul geldi birden aklıma Ansızın Notasız bir meltem esti Değdi bana Basımı kaldırdım Göz göze geldim Ilgın ağacının altında Unutturdu İstanbul’umu bana!
Oya Gedik Bodrum/Yahşi Ilgın ağacının altında 12 ocak 2015
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ilgın Ağacının! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ilgın Ağacının! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bodrum’dayım Yahşi koyunda Dalmışım iki mavi arasında Özledim mi ne İstanbul geldi birden aklıma Ansızın Notasız bir meltem esti Değdi bana Basımı kaldırdım Göz göze geldim Ilgın ağacının altında Unutturdu İstanbul’umu bana!
Bir ağaç üzerinden özlem gidermek. Doğrusu çok güzel bir imgeleme. Okuyunca insanı şöyle bir ferahlatan çok güzel ve naif bir eser olmuş kutluyorum şaire. Bu ağacı bende çok seviyorum ama ismini bilmiyordum öğrenmiş oldum.
dost kalem yine incileri dizmiş bizde büyük bir beğeniyle tekrar tekrar okudum yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun tebriklerim saygılarımla beraber
Hanımefendi doğru adrestesiniz bence... Bu güzellik bırakılıp (acil bir iş yoksa) İstanbul'a dönülmez doğrusu. İstanbul'un ılgınlarının uyanmasına nerden baksanız 15 - 20 gün var... Güzel bir görünüm ve duymuş bir yürek sesi vardı. Tebrik eder saygılar sunarım.
gerçekten bodrum her mevsim güzel,turncuya büründü gözlerim mandalina portakal ağaçları hayranlık, birkaç dizeyi yahside ılgın ağacının altında yazdım...
ha İstanbul, ha Bodrum zaten her ikisi de mavinin yeşile doyduğu, dallardan çiçek ve yaprakların şehri bırakıp gitmediği dünya cennetleri değil mi... çok güzel ve iç ferahlatan bir şiirdi...kutluyorum, saygılar sunuyorum...HŞT