Dilim adın sayıklar, destan misali her gün Gönle mühür vurmuşken, nasıl çekip gidersin Öyle bitap bu beden, öyle biçare, yorgun Bir yabancı misali, nasıl bakıp gidersin.
Attığın her adımda, bakışta ahvalinde Sanki alev yanıyor, titreyen o elinde Çıkmasada tek hece, lâl olmuş o dilinde Şimşek gibi bakışta, nasıl çakıp gidersin.
Kanatlanır uçarım seni gördüğüm zaman Paramparça olurum, seni kırdığım zaman Neden kaşın çatarsın, hatır sorduğum zaman Destan olan sevdamı, nasıl yakıp gidersin.
Biliyorsun her zaman, oldun başımda tacım Şimdi senden uzakta, o sevgine muhtacım Haydi gülsün gül yüzün, dinsin gönlümde acım Boz bulanık sel gibi, nasıl akıp gidersin.
Sevgili dostlar: Bir süre İstanbul’da yatarak tedavi göreceğimden dolayı değerli sayfalarınıza uğrayamıyorum, İnşallah sağlığıma kavuştuktan sonra bu eksikliğimi gidereceğim, tüm kalemdaşlarıma sağlıklı, başarılı ve mutluluk dolu günler diliyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nasıl yakıp gidersin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nasıl yakıp gidersin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanatlanır uçarım seni gördüğüm zaman Paramparça olurum, seni kırdığım zaman Neden kaşın çatarsın, hatır sorduğum zaman Destan olan sevdamı, nasıl yakıp gidersin.
Giderler öyle bir giderler ki duymazsın görmezsin can yakarak giderler önce gelirler sonra yıkıp acımadan giderler saygılar kaleme
Ve en önemlisi acil şifalar diliyorum...
Çok geçmiş olsun..