tut ki en pahalı otomobil senin kasım kasım kasılırsın parmağında altın yüzük en büyük elması dünyanın sana ait; en varsılısın içinde bulunduğun çevrenin fakat herkes ile aynı büzük değil mi alt yanın insan, boşunadır servet için yırtınsan!
erişemezsin gücüne evrenin; evren ne milyoner ne kral ne papa ne rahip fakat o havada, karada, suda gördüğün her şeye sahip rengârenk balıklar, mercanlar yıldızyıldız gökler; değerini erenler anlar kefenin cebi yok, fanidir canlar!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEFENİN CEBİ YOK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEFENİN CEBİ YOK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünya da en uzun süreli hükümdarlık yapan rahmetli Kanuni ölmeden önce vasiyet etmiş:
- Sağ elim sandukamın dışında kalsın.
Şaşırmış ve sormuşlar nedenini. Demiş ki:
- Koskoca Kanuni bile eli boş gidiyor dünyadan görsünler...
Bu yaşanmışlık bile çok şey anlatır insana. Hatta ne demiş atalarımız: '' Güzele bir sivilce, mala bir kıvılcım yeter.'' o gibi. Neye güvenir insanlar anlamak çok güç. Ne çabuk unutuldu maden ocağı faciaları, Gölcük, Yalova, Van depremleri.
İnsan gönül cebine iyi ya da kötü ne doldurdu ise onu götürecek, yok ötesi.
Anlamlı mısralardı anlayana üstat
Kutluyorum kalemi Beğeniyle okudum
Yüreğine sağlık
______________________________________________Saygılar