(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZİNCİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZİNCİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğim bir zincir Kopmak bilmeyen halkanın Paslı demiri. Taşlar ağlamasını bilirmiş derler Pas tutmuş demirin Söylentisi nedir..... + Kısa ve öz. Tebrikler
Pas tutmuş demirin söylentisi nedir? Düşündüm bir süre okuyunca...Paslı demire su dökünce sarı damlalara dönüşür.. Pas tutmuş demire benzetilen o yürekte de; hüzün , çiy misali damladıkça , böyle duygu yüklü mısralara ve güzel şiirlere dönüşür bence... Yüreğinize sağlık. Sevgiyle esen kalınız.
Taşın bildiği ağlamak acılarınaysa eğer demirin zamana direnmeye gösterdiği tepki pastaki göz yaşı. Direnmelere dayanmanın bedeli demirde pas yürektede göze vuran yaştır. Hüznü anlatmaya seçilmiş farklı bir bakış Kutlarım Sevgi ve saygılar.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK GÜZEL BİR ŞİİRDİ KUTLARIM.BÖYLE KISA ŞİİRLER GENELDE BİŞEY İFADE ETMEZ AMA SİZİNKİ ÇOK ŞEY BARINDIRIYOR İÇİNDE TEKRAR KUTLUYORUM SAYGILARIMLA
Yüreğim bir zincir Kopmak bilmeyen halkanın Paslı demiri. Taşlar ağlamasını bilirmiş derler Pas tutmuş demirin Söylentisi nedir..... ---------------------------------kısa ve öz ama yürek sızlatan dizeler.. işte bazen duyguları anlatmak için destan yazmaya gerek yok diyorum.. bir dörtlük yeter.. dizelerinizde olduğu gibi.. kutluyorum kaleminizi.. saygı ve sevgilerle..
Tebrikler güzel bir şiir olmuş. Pas tutmuş demirin söylentisini duymadınız mı? Kalbinin güzelliğiyle üstündeki paslardan kurtulmuş,yeniden pırıl pırılmış şimdilerde...Taşların aksine yüzünde sıcak bir gülümseme ile...
Kopmak bilmeyen halkanın
Paslı demiri.
Taşlar ağlamasını bilirmiş derler
Pas tutmuş demirin
Söylentisi nedir.....
+
Kısa ve öz. Tebrikler
Saygılar