Onulmaz yaralarca açıldıkça açılıyor Dağların böğründe taş ocakları, Acımasızca yok ediyorlar ağaçları Kurdun kuşun yuvasını bozuyorlar, Yutsalar bile koca dünyayı Nasıl doyuracağımızı bilemiyoruz, Dağı taşı yiyen bu açları?!
İşiniz gücünüz para, Dağlara doğru bir göz atın Ne kadar çirkinleşmiş manzara?!
Yalnız parayı düşünen Parası çoğaldıkça göbeği kaşınan Doğayı düşünmeyen benciller, Yediğiniz içtiğiniz taş olsun Başınıza dikilsin kestikleriniz O güzelim sedirler size tabut Taş başınızda ebedi arkadaş olsun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAŞ OCAKLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAŞ OCAKLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamlıydı usta Ben kul isem hakkımı helal etmiyeceğim Alkışlıyorum............. Yüreğine kalemine sağlık _________________________________________________________Saygılar selamlar
Işık Mehmetali tarafından 1/11/2015 9:59:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bize büyüklerimiz hep şunu öğütlemiştir. Sakın kuş yuvasını bozmayın. Kuş yuvasını bozanın yuvasını da Allah (C.C ) bozar.
Din iman kisvesinde yürüyenler ise bırakın kuşu kurdu, insanlara ölün resmen der gibi cakka-cukka derdine düştüler. Üstüne bir de bunca yetimin ve milletin vergileri üzerinden rüşvete faiz ödetiyorlar devlete.
İnsanların (madencilerimizin. Mekanları cennet olsun.) ölümlerine fıtrat diyenlerin doğa çok da umurlarında değildir eminim.
Alkışlıyorum.............
Yüreğine kalemine sağlık
_________________________________________________________Saygılar selamlar
Işık Mehmetali tarafından 1/11/2015 9:59:09 PM zamanında düzenlenmiştir.