Galip belli değil ...................bu oyunda Bu oyun ................. .ki sonu yok aslında Başlamışız öylece ...................katılmadan seyre Gittiğimiz ...................bir adımmış sonunda
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Oyun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Oyun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değişmez bir kural gibidir bu oyun, "az gittik uz gittik, dere/tepe düz gittik, dönüp te baktık ki, bir arpa boyu yol gittik." misalidir yaşam. Bunları oyunlara söz eden büyüklerimizin ruhları şâd olsun. Nasıl da özetlemişler hayatın kısalığını. Öğretinin en kısa yolu değil midir oyunlarla anlatmak çocuk beyinlerimize bir kavramı? "Az yaşa, çok yaşa, akîbet gelir başa" sözünde olduğu gibi... Az ve öz anlatımınızla çok güzel bir şiir olmuş ibretlik. Biz savaşımızı değer diye bildiklerimiz için verirsek, galip/mağlûp olmaz elbette sonunda. "Galiptir bu yolda mâlûp sayılan" gibi :) Yeter ki o değerleri iyi bilip taşıyarak, uğrunda savaşacak güç bulalım. Sevgi yüklü saygılarımla.
DEVLET ARASINDAKİ SAVAŞLARDA GALİP OLABİLİR AMA KİŞİSEL İLİŞKİLERDE KİM GALİP KİM MAĞLUP BELLİ DEĞİLDİR. KALAN MI YİTİRMİŞTİR GİDEN Mİ BUNU ZAMAN BELLİ EDER. AMA OYNANAN BİR OYUNSA OYUNDUR ZATER.ADI ÜSTÜNDE OYUN.. BİR APRA BOYU YOL ALINAN...
Öğretinin en kısa yolu değil midir oyunlarla anlatmak çocuk beyinlerimize bir kavramı?
"Az yaşa, çok yaşa, akîbet gelir başa" sözünde olduğu gibi...
Az ve öz anlatımınızla çok güzel bir şiir olmuş ibretlik.
Biz savaşımızı değer diye bildiklerimiz için verirsek, galip/mağlûp olmaz elbette sonunda.
"Galiptir bu yolda mâlûp sayılan" gibi :)
Yeter ki o değerleri iyi bilip taşıyarak, uğrunda savaşacak güç bulalım.
Sevgi yüklü saygılarımla.