BİR KAMYONUMUZ VARDI 1980 MODEL BİR BEDFORD KAMYON.O ZAMANIN EN İYİ ARABASIYDI BİZİMDE O ZAMANA KADAR İLK VE TEK ARABAMIZDI ÇOK SEVERDİM.UNUTMAK ZOR O GÜNLERİ.
Bedford’umuz vardı sarıydı rengi. Hala kulağımda sesi ahengi. Gözümde yok idi onun bir dengi. Zamanla kapıda çürüdü gitti...
Yıllarca harmanda yattı da yattı. Durdukça milletin gözüne battı. Kimi çizik attı,kimi taş attı. Güneşin altında kurudu gitti...
Tekeri,kasayı,camı soydular. Dımdızlak edip don gömlek koydular. Ne yapmadılar ki gözün oydular. Gözümün önünde eridi gitti...
Aküsü,aynası,farı söküldü. Kasa sobalarda bir bir yakıldı. Daha genç yaşında beli büküldü. En sonunda Hakk’a yürüdü gitti..
Direksiyon,vites dikildi kaldı. Onları da köyün delisi çaldı. Kalan iskeleti hurdacı aldı. Araba ardında sürüdü gitti...
Aşık Ramazan’ım dostumdu benim. Hep onun yanında geçerdi günüm. Gidince üzüldüm sıkıldı canım. Acısı bağrımı bürüdü gitti...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEDFORD'UMUZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEDFORD'UMUZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fakiri döveçeğine üstün yırt demişler........ aynısı sizin Bedforta olmuş ustam Kutluyorum kalemini Yüreğin var olsun ________________________________________________Saygılar selamlar
:) tam insanoğullarını sevmekten vazgeçem diyorum..sonra biri bi şiir yazıyor,sevmemekten vazgeçiyorum:)
he abim he..ben benim de 98'lik kurbağa yeşili bi opel corsam var..:) bi şey olsa ,keserim kendimi herhalde..:) ne anılarımız var be..:) anlıyorum seni:) toprağı bol olsun bedfordumuzun da..benimkinin de eceli yakındır:)
Kutluyorum kalemini
Yüreğin var olsun
________________________________________________Saygılar selamlar