Önce beni benden aldın sonra kalbimi sonra umutlarımı sonra hayallerimi ... özgür düşlerimi ve sevinçlerimi ve mutluluğumu...
Cemreler suya düştü, sen yüreğime çırılçıplak kaldım hüznün adasında martılar da terk etti yurdumu dalgalarına tutunduğum sandalım da. şimdi can çekişiyor ruhum hasret denizlerinde yaşarsam dermanım sensin ölürsem sebebim sen yoksa hiç bir ölüm öldürmez beni Taş bağrın kırılsın emi!...
Yorgun gözlerimin içine hayalini bağrıma sensizliği vurdun bir ömür kaldım çukurların, çamurların içinde hangi kapıyı çaldım kapandı yüzüme bir bilsen nasıl oturur insan yüreğine ihanet nasıl yitirir yönünü insan dert denizlerinde geceler işkence, uyku haram sigara dumanı diye seni çektim içime her gece sabaha kadar şimdi can çekişiyor hasret denizlerinde ruhum yaşarsam ilacım sensin ölürsem yokluğundur öldüren beni Taş bağrın kırılsın emi
Sen düşündükçe yüreğimde duyduğum acı böğrüme saplanan sancı. bana haram ettin umutlarımı, hayallerimi sevincimi yitirdim, özgür düşlerimi çareler aradım yıllarca çaresizliğime ya bir rüya bu hayat ya da koca bir yalan yaşarsam ilacım sensin ölürsem açtığın yaradır öldüren beni Taş bağrın kırılsın emi!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Taş bağrın kırılsın emi! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Taş bağrın kırılsın emi! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.