(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen gibi bir anneden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen gibi bir anneden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
5 çocuk mu:) 1 ini güç bela doğurup ,4 ünün de kürtaj mağduru olmayacağından emin misiniz bu teklifi yaparken.. e yine de amin diyelim:)haklı talepler var:)da "ana namzeti" konusunda isabetsiz seçim:)
Ah be Yaşar abim.. Resimdeki ablayla bir sorunum yok elbette..tanımam etmem.. Olayı biliyorum elbette.fotoğrafın çekildiği günü bile çok net hatırlıyorum.. Hatırlamadığımız şey, taksim olaylarında atraksiyonlara giren grupla bu kürtaj yanlısı grubların aynı zihniyeti savunan grublardan olduğu.. Bu resimdeki hanım kızımızı bulsak,misal,sorak kürtaja karşı mısın bacım?.. Ne diyecek.. Benim bedenim benim hayatım,devlet hükümet karışamaz! Herşeyin siyasallaşmasıdır bunun nedeni.. Ne ağacı hakkıyla koruyabiliyoruz,ne insanı.. Anladınız bence si beni.. Saygılar sunuyorum.
Merhaba sevgili dost..Bu resimdeki anne adayı kürtaja karşı olan biri değil, bu kadın taksim deki ağaçların kesilmesine karşı çıkarken polisin gazına maruz kalan bir anne adayı. Ben şiirim de beş çocuk filan derken kürtajı asla düşünmedim, o ayrı bir mesela bana göre, gezi olaylarının simgesi haline gelen anneleri kastetmiştim.
Kürtaj hakkımız söke söke alırız diyen bir zihniyetteki canlılardan anne yahut baba olmasını ve şefkatli,mutlu,huzurlu,sağlıklı bir nesil yetiştirmesini bekliyorsanız..gerçekten Allah size hayırlı,sağlıklı,uzun ömürler versin,yaşayarak biraz daha öğrenmeye ihtiyacınız var derim..yaşınızın da farkında olarak. Siyasi bakmıyorum gerçekten, türkiye gerçekleriyle konuşuyorum. Bu anne adayı olarak gösterdiğiniz arkadaşlar değil miydiler kürtaj hakkı isteyenler.. ? Bunu hiçbir siyasi kaygısı olmayan sadece insani olarak kürtaja karşı olan biri soruyor. Değerlendirirken o açıdan bakarsanız sevinirim. Elbette farklı görüşlerimiz olacak..olsun..ama cinayet hakkı isteyenlere,anne olsun hatta 5 çocuk doğur falan demek..biraz garip..büyük çelişki..
Babam ÇETE’teydi Toros’lar da ki gençliğini, Fransızları, Almanları ve İtalyanları Toroslar da mezara gömerek geçirdi ! Onlardan geri aldılar bu çileli ülkeyi Bugünün gençliğine hediye etti !...
Yüce Meclis o günlerin kahramanlarını aleni övdü, Ve hepsini de İstiklal Madalyasına layık gördü…
Babam’dan bilirim ki, Toroslar da kıran kırana döğüşen ÇETE’lere Kahraman denmişti ve de öyleydi…
Gazi Antep, Kahraman Maraş, Adana ve oraların tüm yöresi Zaten kimi şehit, kimi de gazi !... Özgürlüğümüz, onurumuz, Hepsi o kahraman ÇETE’lerin eseri… ---- 28.12.204 - Fethiye
İsmail Hakkı GÜRCANOK (ONATCA)
Bir gönül dostunun şiiriyle selamlıyorum iyi insanları...
Kutluyorum kalemi haz aldım okurken
Yüreğine sağlık,
__________________________________________Selamlar